Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende tilbud til dig . Mig som sælger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tog lige konsekvensen af at min første tråd er blevet ændret af folk, der gerne vil debattere SALG, og ansættelsesform af sælgere. Det er ganske fint at tage den debat- det var bare ikke det jeg ville med tråden.

Derfor opretter jeg en frisk, og man bedes så gå i andre tråde på forummet, hvis man vil debattere salg m.m.

Evt spørgsmål til mig ift mit tilbud sendes på pm, eller til min mail.

Og her er indlægget:

Indlægget her retter sig mod etablerede virksomheder ( eller iværksætteren der har budget til at investere i en sælger).

Jeg har tidl. lavet en del salgsjob for virksomheder. Både ren provision og grundløn + provision.

Det er min erfaring at det bedste og mest seriøse er en grundløn+ provision aftale. FORDI, salg skaber du over længere tid. Det du sætter igang idag hos et kundeemne kan bære frugt om 4 uger eller 3 mdr. Det handler jo ikke om pistolsalg, hvor der skal handles med det samme. Så sælgeren skal have payoff for salgsarbejdet som foregår løbende.

Derfor vil du samarbejde med mig må du investere i det, og derved få skabt en større omsætning på sigt pga salgsarbejdet. 

Jeg kan modsat mange andre godt li at ringe canvas og få skabt den første kontakt og interesse. Og jeg følger effektivt op og lukker ordren senere. Mange kan ikke den øvelse, men det trives jeg fint med.

Har du budgettet til det kan vi lave en 20-30 tim/uge aftale, og skrue noget sammen som bliver effektivt og konstruktivt. 

Har du en ide til et samarbejde?

Lad mig høre om det med en pm eller her fmpost@privat.dk

flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hader du at ringe kanvas, så er løsningen her

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)