Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny sport bar i kbh

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

aein81:

ideer til konceptet, da jeg gerne vil udskille mig fra de andre. 

Dine ideer har hjulpet mig en del på vej, da jeg føler at det kommer fra en der kommer på sportsbarer og kender miljøet.

Du må meget gerne sende mig flere ideer, når du løbende kommer på nogen (også småting).

 - Og ja vi ligger ret tæt på vesterbro. Jeg sender adressen, så snart det hele er på plads.

Hej Aein

Jeg skal gerne bidrag med de input jeg nu kan!
Personligt køber jeg ikke den med tv på toilettet m.m. Det er ikke det der gør en forskel for mig. (Det er blot dyrt for dig at skulle købe alt det ekstra udstyr!)
Så hellere sørge for at "eventen" (hvad enten det er fodbold eller en anden sport der vises) er i centrum. Dvs. det skal samles på få velplaceret skærme, således alle kan samles om det der nu vises. Det vil give en bedre "fælesskabsfølelse" at alle har fokus samme sted i stedet for små grupper på mange forskellige skærme.

Er personligt af den mening det giver den bedste stemning hvis de fleste der er til stede er samlet om begivenheden. Har først oplevelsen været god og stemningen i top, så bliver stedet hurtigt det fortrukne sted at opholde sig.
(Er stedet klar til at åbne inden EM starter?? - kunne være en god måde at skubbe det igang!) 

Der er flere forskellig artet udfordringer du skal have fokus på: (og har ikke oplevet mange der gør meget ud af dette pt. her i kbh)

  • Hvordan tiltrækkes gæster på "normal" dage - dvs uden der er noget på skærmen - for at den daglige omsætning kan blive så høj som mulig. Her er det helt fint du har skaffet pool borde - der skal være en eller anden aktivitet.
  • Hvilke tiltag kan du lave for at folk kommer gentagne gange (gerne hver gang) En ting er at få skabt opmærksomhed på en enkelt kamp, men fidusen er jo at få dem til at komme så ofte som muligt!
Jeg tror helt sikkert på at visse ting kan løftes med en form for medlemsklub/loyalitetsklub (gratis)  - Som tidligere skrevet bidrager jeg gerne her. (Du kan overveje om jeg evt. skal stå for den del på din bar - så finder vi en aftale der kommer begge to til gode - personligt kunne jeg se det som et spændende projekt at skabe den første loyalitetsklub på en sportsbar i kbh! - så send mig evt. pm hvis vi skal snakke om den del??)
Nogle muligheder og tanker til dette kunne være at lade dem signe sig op til at være medlem - så skriver de deres ynglingshold og spiller på dette hold. Hvis sportsbaren viser en kamp med deres hold og "deres" spiller score et mål - så er der en gratis fadøl. Dvs de kommer ned på baren for at se kampen, de køber xx antal øl mens de er der  - udgiften ved de gratis øl opvejes til fulde at alle de andre ting.
Invitere den nærmeste fodboldklub og sig du vil være deres sportsbar. Giv dem forskellige fordele ved at komme ned til dig og drikke deres øl. (her kan arrangeres mange forskellige ting)
Jeg følger debatten løbende og skal nok skrive on/off
Men giv mig en PM hvis du vil snakke mere om loyalitets muligheder
/Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i tråd med det Agenten sætter fokus på, så tror jeg at den største konkurrent til en sportsbar, er sofaen derhjemme med drengene. Derfor virker tanken om en form for loyalitetsklub rigtig fornuftig. Selv sidder jeg i bestyrelsen i en (meget) lille fodboldklub, hvor jeg er sikker på at en officiel "stambar" af denne form ville være i høj kurs.

Skulle jeg kaste en bold i luften, kunne man se på mulighederne for at sponsorere mindre lokale fodboldklubber med f.eks bare et sæt spilletrøjer med dit tryk på maven. Selv fik vi et bettingfirma som trøjesponsor, og dette gjorde da at holdet straks begyndte at kaste deres penge væk hos denne udbyder i stedet.

Jeg driver natdoktoren.dk som dog mangler det sidste finpusning inden launch. Men hvis du vil have omtalt nogle begivenheder og have lagt din bar ind på sitet, så denne er klar til opstarten, så giv mig lige besked.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej agent

Jeg har stor interesse for loyalitetsklubben og det lyder som en rigtig god ide.

Der er stadig nogle småting vi skal få på plads og håber på at være klar omkring Marts Måned. Jeg vender tilbage ligeså snart tingene er på plads så vi over en øl, kan sidde og tale omkring de forskellige muligheder. 

Ærlig talt har jeg sat alt mit investering på min drøm, som er at få det her oppe og køre. Derfor er jeg meget modtagelig overfor al den hjælp jeg kan få.

Mange tusind tak for din engagement

Aein

Fra København
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vil også gerne give input.

Tror det er vigtigt med små ritualer, som baren står for. Det kan være, at der altid tændes for kampen, skrues op for lyden, lyset dæmpes ect., præcis 1/2 time før, kampstart. En fed ting ville også være, hvis bartenderen havde tjek på at skrue ned for reklamespots i pausen.

Hvis din bar, skal tilknyttes et specielt klubhold, kan det også være, at holdets melodi altid spilles 5 minutter før kampstart. Den slag ritualer giver tryghed og genkendelse, så man kan koncentrere sig om kampen.

Men du skal jo nok overveje, om du vil tilknytte din bar til en bestemt klub. Der er vel både fordele og ulemper. Bliver det for meget den ene klub, skræmmer det måske andre væk. Omvendt, får du en stærkere profil, hvis der meldes klart ud.

Skal du servere mad også?

VH Jan K

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også selv tænkt lidt over at opstarte en sportsbar/pitstop. det er jo rigtig gode ideer folk er kommet med.


Til et arrangement som EM i fodbold, kunne man jo også lave en fifa turnering med de diverse landshold, hvis du har en stor skærm hvor alle kan se.

Tror at sålænge det er en mindre lokalt hold og ikke klubber som ligger op ad FCK og Brøndby, så tror jeg ikke det vil skade at samarbejde med et hold

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj, 

Tusind tak for dine ideer. Vi satser også meget på at det skal være sofa arrangementer, så det er ligeså behageligt, som så man kampen derhjemme. Det med at det skal agerer stambar er jo selvfølgelig noget vi vil stræbe efter.

Når vi nærmer os åbning, skriver jeg og håber på du vil komme forbi med din kammerater.

tusind tak igen

Aein

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også tænk på et navn, voers bar lægger i kældern, så har jeg tænk mig og kald den (( sportskælder )).
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming
Nu har vi åbne barn og jeg er færdig med alle de små ting der skulle lavers . Det kunne være fedt at vi kunne mødes og snakke sammen om et samarbejdes projekt . Mit Tel.nr. 28 90 60 11 . Send en SMS hvis jeg ikke tage Tel.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - tillykke med det!

Skriv endelig adressen til baren her - måske andre fra Amino kunne finde vejen forbi og få en kop øl Smile

Jeg har pt. lidt travlt - men giver dig et kald i løbet af næste uge..

/Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Teglgårdsstræde 13. 1452 Kbh. K
Sports kælderen

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)