Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der virkelig ingen provisions-afløn. telesalgsvirk.??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan det være rigtigt at der virkelig her i landet ikke findes en no-cure-no-pay telesalgs-virksomhed?

Behov: Kontakt til B2B kunder, direkte salg, provisionsaflønning (30-35% avance) - gn.snit. 800-1800 pr. salg!

Ønske: Henvendelse her:

Tlf. 55 76 32 32  /  30 254 254

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 17:30

Hej Mads,

Jo, det gør der!

Ring til http://www.4-b.dk og snak med Dennis, som ejer firmaet. Det er et lille firma, de er flinke og omhyggelige.
Jeg brugte dem til salg af nogle standardiserede SMS-løsninger engang, dvs. ikke mødebooking, men det var 100% provisionsbaseret.
De fik så vidt jeg husker ikke solgt så mange løsninger endda - men det skyldes nok lige så meget at produktet ikke egnede sig så godt til telesalg og ikke var helt modent nok på daværende tidspunkt.

/Jes
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 18:05

Hej Jes

Tusind tak!!

Hvis der er andre der sidder og brænder inde med kendskab til sådanne bureauer/personer, er det meget velkomment her...
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:27
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 02:45

Hej Jonathan

Tusind tak for input...!!! Jeg skriver til Charlotte med det samme...

Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:55
Hejsa,

Ved Iom de også laver no cure no pay på mødebooking? Ved godt det er lidt sværere, men jeg har hørt junglertrommerne buldre at nogle tilbyder at booke møder for virksomheder med fx 20-25% af ordren....

Hvis nogen kender nogen som kender nogen der gør... så smid mig lige en mail på lundsholm@visivo.dk

Glædelig Jul og godt Nytår herfra til alle Aminoer...

Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:06

Dem der gør det er under ingen omstændigheder seriøse.

Hvorfor gøre sig afhængig af sine kunders evner til at performe, når markedet for mødebooking er så godt som det er?

Dem der ikke kan sælge sig selv til en fast pris pr. opkald / time / møde kan sikkert heller ikek sælge andres produkter.

Mvh

Kristian Rasmussen

MarketMan A/S

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)