Hej Amino'er, Jeg mangler lige lidt feedback på den her side som jeg har lavet. Kan den bruges til affiliate eller er den død på forhånd? //Rune |
Url?
Shit, glemte lige adressen i farten.. haha HUSK SITET IKKE ER FÆRDIGT. |
hvad går siden ud på hvorfor linker du til masser af sider uden en beskrivelsen tekst før jeg kan forstå formålet med siden er det svært at give feedback |
Hej, Hvad hedder siden? Mvh Janus |
Hej Mikael, Den skulle fungerer ligesom 7.dk, men bare med webshops. |
så tag dig samme lad være linke til google yahoo med mere lav beskrivelser på siden få de social knapper på siden lav videoer på siden der mangler sådan set nærmest alt hvad den anden side har |
Jeg tror det er dig der skal tage dig sammen og læse det der står i toppen af indlægget som jeg har skrevet med store bogstaver. Men tak for den hjælp du ikke har givet mig og til en anden gang, så brug stavekontrol eller brug lidt mere tid på at skrive, så det er nemmere at læse. tak. |
Jeg tror nu det var mere ment som som motivation, og ikke nedværende. Syntes nu sagtens du kan tage punkterne til overvejning. |
et der er intet at læse på din siden , prøv og læs indlægget igen og du kan udmærket bruge det som jeg skriver |