Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det her fint nok?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Hollins:

Mikael christiansen:

hvad går siden ud på hvorfor linker du til masser af sider  uden en beskrivelsen tekst før jeg kan forstå formålet med siden er det svært at give feedback

Hej Mikael,

Den skulle fungerer ligesom 7.dk, men bare med webshops.

jeg ved ikke om jeg ikke hvorfor du ikke forstod mig

der er intet beskrivelser tekst ved ikke links

der er intet hvorfor din side

prøv og kigge på den anden siden du gerne vil ligne og få alt det siden social loger og mere tekst ligesom den anden siden , det er langt fra som ønsker og giv , det er kun ment som positivt du vil gerne ligne noget anden side så prøv det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:17

Jacob Hansen:

Rune Hollins:
Jeg tror det er dig der skal tage dig sammen og læse det der står i toppen af indlægget som jeg har skrevet med store bogstaver. Men tak for den hjælp du ikke har givet mig og til en anden gang, så brug stavekontrol eller brug lidt mere tid på at skrive, så det er nemmere at læse. tak.

Jeg tror nu det var mere ment som  som motivation, og ikke nedværende. Syntes nu sagtens du kan tage punkterne til overvejning.

korrekt forstået ,jeg kan godt se han tager det tungt og hårdt det jeg skriver , men  det er afgørende vigtigt at have en positiv motivation mod at lave det bedste

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:23

Jacob Hansen:

Rune Hollins:
Jeg tror det er dig der skal tage dig sammen og læse det der står i toppen af indlægget som jeg har skrevet med store bogstaver. Men tak for den hjælp du ikke har givet mig og til en anden gang, så brug stavekontrol eller brug lidt mere tid på at skrive, så det er nemmere at læse. tak.

Jeg tror nu det var mere ment som  som motivation, og ikke nedværende. Syntes nu sagtens du kan tage punkterne til overvejning.

jeg fik ikke skrevet jeg er ordblind men i alt mente jeg det som motivation og positivt , det jeg skrev

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare rolig Mikael christiansen.

Man kan udmærket forstå hvad du skriver, om du så er ordblind eller ej :-) Jeg har ihvertfald ingen problemer med at forstå, hvad du skriver.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:55

Jeg skal også bare bruge noget hjælp til om jeg kan bruge siden til noget eller ej. Hvis projektet kan bruges skal jeg selvfølgelig lave meget mere på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01

Det er satme også ligemeget at du ikke staver 100 % fejlfrit!
Du er den person som jeg ser mest her i debatterne, og du er altid hurtig til at svare når folk har brug for hjælp!
- Respekt til dig :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Jeg tror i bund og grund alt kan bruges, hvis bare man laver det godt nok.
Jeg synes at du godt kunne skrive lidt om siden. Når man kommer ind på siden er man nemlig lidt forvirret og tænker ''hvad er det her?'' - og så lukker man siden.
Synes ikke de  ville skade at smide en 'boks' op hvor du skriver lidt om hjemmesiden :) 

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 22:11

Casper Jensen:

Jeg tror i bund og grund alt kan bruges, hvis bare man laver det godt nok.
Jeg synes at du godt kunne skrive lidt om siden. Når man kommer ind på siden er man nemlig lidt forvirret og tænker ''hvad er det her?'' - og så lukker man siden.
Synes ikke de  ville skade at smide en 'boks' op hvor du skriver lidt om hjemmesiden :) 

Det vil jeg da lige gøre så :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:13

Rune Hollins:

Jeg skal også bare bruge noget hjælp til om jeg kan bruge siden til noget eller ej. Hvis projektet kan bruges skal jeg selvfølgelig lave meget mere på det.

selvfølgelige kan det bruges med der skal mere end en række links på siden der skal tekst og indhold på siden lige bare links

skriv hvad er formålet med siden

lav en ordbog på siden om dit emme

blogger løs på siden

der skal være indhold på siden for ellers vil ingen bruge siden du vil ikke komme op ad i google uden tekst

den siden du ønsker at ligne har mere tekst og den har social medier logoer på siden google plus facebook twitter med mere i alt er den side du ønsker at ligne noget helt andet og giv ikke op du kan sagtens gøre det ligeså godt som den anden siden giv den alt hvad du kan af positive energi

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 22:23

Det vil jeg helt sikkert prøve at gøre mikael. Jeg vil oploade en Wordpress så, men hvad skal man bloggen om?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)