Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det her fint nok?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Hollins:

Det vil jeg helt sikkert prøve at gøre mikael. Jeg vil oploade en Wordpress så, men hvad skal man bloggen om?

Der er masser at blogge om :-) Du skal da selvfølgelig researche i forbindelse med de mange forskellige brancher på din side og skrive blogindlæg herom. Lad din fantasi få frit løb. I sidste ende skal det nok give bonus i SEO-sammenhæng!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:37

Rune Hollins:

Det vil jeg helt sikkert prøve at gøre mikael. Jeg vil oploade en Wordpress så, men hvad skal man bloggen om?

blogger om sides emmer , søgemaskiner , sexshop , biler , dæk , fælge, flybilletter , rejser , mobil telefoner ,edb og alle de punkter du linker ud om , det ligger åbenlyst du skal blogger om det for der er vel et formål med dine links på siden , ellers overveje skære ned på links der passer med hvad du skriver bedste om

vis skal skabe værdi på siden og derved google besøger siden skal der indhold og det skal passe med emmer der er på siden og vis har aftale får et beløb, ved klik skal der være tekst der passer med emmet derved dukker op i google ved disse ord som folk søger på der passer til emmet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:40

Tak for svaret Mikael, det vil jeg helt sikkert prøve at gøre noget ved nu her..

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)