Meget spændende det i gør. Jeg følger med spænding og forsøger at lære :-). |
Jeg kørte en tur på Sand Hill Rd sidste weekend. Her ligger 40% af verdenens venture kapital. Det er rygraden her i Valley'en.
Mvh Carsten
Meget spændende det i gør. Jeg følger med spænding og forsøger at lære :-). |
Jeg kørte en tur på Sand Hill Rd sidste weekend. Her ligger 40% af verdenens venture kapital. Det er rygraden her i Valley'en. |
Hej Toke m.fl. Har fornyelig købt jeres program, og skal til at bruge det. Må så se om det er "pengene værd". Foreløbig siger min bedre halvdel, sammen med min datter på 18 år, at det er let og finde ud af. Ingen af dem er regnskabsuddannet eller forudsætninger ud i debet og kredit. Så må en "afdanket" civiløkonom og tidligere handelsskolelærer i bl.a. virksomhedsøkonomi kunne finde ud af det. Ellers er der noget i vejen med enten det ene eller det andet (altså person eller program) Der skal styr på disse
Venlig hilsen Ib Abildgaard Råd & Mal |
@Peter, Det glæder mig. Jeg vil prøve at lære så meget fra mig som muligt og fortælle om mine oplevelser i det store udland. Det bliver i hvert fald spændende at se, om jeg har samme succes derhenne. @Carsten, Det bliver spændende at opleve den atmosfære, der er i Silicon. Jeg forventer en helt speciel sitren og talent og udviklingsmuligheder. @Ib, Dejligt med en kunde i butikken. Vi håber meget på, at du er tilfreds med programmet. Og det er jo lavet, så selv din datter på 18 kan klare det. Det er det, der er hele vores filosofi, da vi lavede det. Der er ingen grund til, at et regnskabsprogram skal være svært og kedeligt :) |
Hej Toke Der er jo vanvittigt mange iværksættere og forretningsdrivende, ikke kun set i forhold til indbyggere, men også % af indbyggere. Markedet er jo det helt rigtige hvis man står med et godt produkt. (som et par stykker jo siger i har). |
Hej Philip! Tak for dit indlæg :) Der lægger mange forebredelser bag en udvidelse til USA og dette marked. Alene at få arbejdsvisum har taget lang tid og kostet en formue. Inden vi gik i gang, var der en indledende fase - hvordan og er det muligt at komme in i USA på ordentlig vis med arbejdsvisum. Mange folk forklarede mig, at det var en umulighed. Det har kostet blod, sved og tårer. Kort fortalt har vi fokuseret på følgende områder:
Der er selvfølgelig mange detaljer i ovenstående - har du nogle konkrete ting, du tænker på, skal jeg forsøge at svare på dem med respekt for det konkurrencemæssige aspekt ved at besvare sådanne spørgsmål :)
God aften.
- Toke Kruse |
Jeg er såmænd også godt tilfreds ... dog savner jeg lidt det API der som blev lovet "om et par måneder" for snart et halvt år siden ... *prik*prik* ;) |
Toke, |
Hej alle friske Aminobrugere! Er du nysgerrig, hvad der sker på den anden side af kloden i Silicon Valley og San Francisco, når du er på vej i seng? Er du nysgerrig omkring, hvorfor Billy’s Billing ikke har fået kapital i Danmark eller er du blot interesseret i at få en update fra downtown San Francisco, så skal du spidse dine ører. Daniel Laursen fra Trendsonline.dk har interviewet mig i forbindelse med, at jeg er draget til USA for at udvikle online regnskabsprogrammet Billy’s Billing. Du kan lytte til de 45 minutter lange interview her http://www.trendsonline.dk/2012/02/27/podcast-62-interview-med-toke-kruse-billysbilling/, men du kan også få en kort update på, hvorfor jeg er taget til USA ved min seneste mini-video dagen før jeg hoppede op et fly til USA: Jeg glæder mig til at høre fra dig – ellers ses vi på min nye blog www.billyconvalley.com, hvor jeg jævnligt lægger billeder, videoer og blogindlæg op fra San Francisco – husk at subscribe, når du ankommer på siden :-) Toke Kruse |
Hej Toke og dine Sammensvogrene. Jeg syntes programmet virker utrolig ligetil og glæder mig til at prøve det, når jeg snart starter mit selskab op. Tror det kan gøre det meget lettere for en fyr som mig, der på ingen måde er god til at sidde og nusse om faktura og diverse administrative noder. Så håber det kan lette den administrative post bare en anelse, så kræfterne kan blive brugt effektivt. Mvh |