Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erstatningsferie til syge medarbejdere

Side 7 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

JAN :

Hvorfor danner i kke et parti, der kun tilgodeser de 'rigtige' holdninger !

Jeg brækker mig voldsomt over de synspunkter der åbenbarer sig !

Føj for en amoralsk tanketanke - synd for jer og desværre et generelt problem i en mere og mere

amoralsk virkelighed !

OG I KALDER JER IVÆRKSÆTTERE - MIN BARE ... !

Jan

Tror seriøst ikke du ved hvad jeg taler om, kunne læse du også tidligere havde misforstået et andet indlæg, så jeg vil bede dig om at sætte dig ind i tingene inden du udtaler dig.

Hvis du tror det kun er bankerne og regeringer rundt omkring i verden som er skyld i denne krise vi befinder os i, tager du roligt fejl.

Du skal nok heller se det hele som en helhed, hvor alle har et medansvar, for hvordan tingene så ud som de gøre.

Det er bare letter at skyde skylden op af i systemerne.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jan: Nu ser jeg ikke det amoralske i, at folk har en mening. Det amoralske kan være hensigten bag en mening og den har jeg svært ved at finde. Som Martin skriver er der heldigvis en masse arbejdsgivere, der vil gøre alt, hvad de kan for deres ansatte - spørgsmålet er bare om de og de ansatte gør sig selv en bjørnetjeneste

@Igang: Ja det kunne da være opløftende med lidt lederskab fra disse organisationer. Det er jo nok også her, at vi skal lede lidt efter årsag og nøglen, da disse jo er "folke"valgte . Så bjørnetjenester er dersværre nogle gange løsningen for disse i stedet for en mere konstruktiv løsning i frygt for at miste position. Men lederskab er jo ikke kun deres afdeling, den starter jo også ved dem der vælger dem - nemlig os selv :-)

Side 7 ud af 7 (62 indlæg)