Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min kæreste og jeg startede for et halvt års tid siden et koncept med køb/salg mellem medlemmer op. Det startede som et for sjov projekt men er siden hen eskaleret kraftigt. Så kraftigt at vi nu har behov for at få samlet vores koncept på et website. Jeg er selv uddannet datateknikker og kastede mig derfor selv over opgaven og har udviklet en del af websitet som man evt. kan udvikle videre på.

Jeg har ikke selv tiden og mulighed for at færdiggøre sitet i det tempo der kræves og derfor skal jeg have nogle til at påtage sig opgaven. Vi står pt. ikke stærkt økonomisk, men vil selvfølgelig betale for opgaven. Der skal bare laves en løsning som alle parter kan leve med... Intet er gratis, men alt er muligt.

Pt. tæller vi 15.000+ medlemmer og vi skal derfor til at have noget indtjening af vores arbejde, så vi kan komme videre i teksten og udbygge.

Jeg tør næsten love at der løbende vil være ændringer og nye tiltag der vil gøre at websitet vil blive en fast kunde hos de udviklere der vil påtage sig opgaven.

Lad mig høre om der er nogle intereserede udviklere der er villige til i samarbejde med os og finde en løsning.

Send mig gerne en PB.

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:22

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 12:20

jeg foreslår du starter med at fortælle hvilket sprog hjemmesiden er kodet i, om det er ASP eller PHP, det gør det nemmere for folk at vurdere om det er noget for dem :)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)