Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige Tablets..

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville bare høre hvad jeres holdning til "billige" NoName tablets er?

Nogen der har prøvet nogen?
Nogen der kunne finde på at købe en tablet til omkring de 1000 kr.?

Jeg har nemlig overvejet det lidt, for synes 5.500 kr. for en ipad er rimelig dyrt og tænker bare at der vel ikke kan være 4.500 kr. forskel i kvalitet. Siger ikke Ipad og de kendte mærke ikke er mere lækre og måske kan en ting eller to mere, men synes bare det er vildt mange penge for en tablet mellem 4.500-6.000 kr.

Er det bare mig der har det sådan eller deler jeg den samme holdning med jer.

Giv en kommentar :-) Tak

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 07:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Drop det. Langt de fleste billige NoName (hvis ikke alle) bruger resistiv touch. Det betyder at du skal trykke hårdt ned på skærmen før den opfatter noget. Ligesom de gamle PDA'er hvor man brugte pen. Det gør det nærmest umuligt at swipe og pinche på skærmen.

iPad og de andre lidt dyrere bruger capacitativ touch, som registrerer din finger lige så snart den bare lige rører skærmen.

Derudover er Android-implementeringen på NoName tablets helt håbløs,

Så spar besværet og skuffelsen og køb noget ordentligt i første omgang. iPad koster omkring 4300,- for den billigste udgave. Der skulle komme en ny medio marts, så hvis du kan klare dig med iPad 2, bliver den jo højst sandsynligt sat ned i pris.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 07:35

Jeg har lige fået mig denne sag fra det kinesiske brand Onda, og den er genial.  Også meget følsom touch screen og android 4.  

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 09:22

Ved du om den kan fås indenfor eu til nogenlunde samme pris?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33

Jeg kunne ikke se linket, men jeg fandt en Onda på amazon.co.uk til under 1000 kr :-)

http://www.amazon.co.uk/Onda-VX610W-Capacitive-Tablet-AllWinnerA10/dp/B006S5CF3G/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1328085208&sr=8-1

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 09:47
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 10:05

hvis du kan vente får jeg denne her til test om ikke så længe..det lyder næsten for godt til at være sandt til den pris. Som du kan se i kommentarerne har bossen for firmaet også været inde og smide en kommentar grundet tvivl om dens ægthed. Du skal ihvertfald vente med at bestille til jeg, eller en anden dansk side, har afprøvet den nye billge Android tablet.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 10:22

Men min mening er også klart at du skal købe en af de anerkendte...

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 18:08

Tak for alle jeres svar, så blev man da lidt klogere :-)

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 18:11

Et meget godt argument for dette indlæg er forskellen på fx. en samsung corby "smartphone" til 4-700kr og en rigtig smartphone til et par tusinder. Der er rigtig stor forskel og præcis på de samme punkter som Elias nævner her.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)