Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrol af søgeord

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Fra  Werring Smykker Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita

Hvilke beløb taler vi om at man kan forvente - som opstart at skulle bruge på en gang basis SEO

Mvh. Claus

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:58

” maling af lejlighed ” nr. 1

Ja.

maling af kontor” nr. 1

Ja. 

malertilbud”  nr. 2, 3 og 4

Nej, nr. 3, 3  

maler tilbud”  nr. 4 og 5.  

Nr. 5 og 6

malerarbejde” nr. 5
Nr. 5 hvis man ser bort fra resultaterne i Google Places.

Det er altsammen superflotte placeringer, men jeg vil mene din service er geografisk begrænset - og det vil søgningerne også være påvirket af. Medmindre det er Københavnere. Mange af dem tror at når de betræder internettet, så giver det sig selv at det drejer sig om København.

I dit tilfælde tror jeg det ville tjene dig bedre at fokusere på dem, der "konverterer" - dvs dem der seriøst leder efter en de kan betale sig fra at male i dit område. 

Med dine flotte placeringer i Google som "lokal håndværker" er det ikke længere SEO i form af "trofæ-søgeord" det handler om, men om de søgeord folk har snævret sig ind til for at finde malermesteren i Slagelse eller sådan noget. De bruger først søgeord for at orientere sig - og dernæst bliver de langt mere præcise når de NU vil finde den rette - og håndværkere søger man nok mest efter ved at nævne sin geografi. Ellers gør de efter de fandt ud af at de fik en masse forkerte først ;-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Werring Smykker :

Hej Gita

Hvilke beløb taler vi om at man kan forvente - som opstart at skulle bruge på en gang basis SEO

Mvh. Claus

Hej Claus,

Jeg har desværre ikke så meget kendskab, udover jeg ved hvad der skal til for selv at gøre det, udover at jeg kunne virkeligt se hvad hjælp fra Jimi Hove gjorde. Det har for mig kostet meget tid og en stor indsats. At læse SEO-LEX og at tilmelde mig E-Universe.dk har hjulpet enormt.

Jeg havde fra start en del erfaring med hjemmesider generelt. At nå til tops i Google kan for nogen tage ganske få dage og være pærelet, da de har generelt kendskab og konkurrencen er til at overse. Lad os tage et tilfældigt eksempel: "håndværksfag navn-på-lilleby". Der kan der være lav konkurrence. Hvis du taler om smykkebutik generelt online så kan konkurrencen være en del hårdere og jeg har allerede set nogen der længe har været meget ops på at være i toppen og som betaler sig fra hjælp af topfolk indenfor SEO, men de har også gjort en indsats selv. 

Jeg har hørt om andre firmaer i andre brancher, der gladeligt har betalt 50.000,- for søgeoptimering jeg ikke personligt synes er acceptabelt, da jeg synes det er svindel, men det pågældende firma var glade for det, da det ganske enkelt kunne betale sig at betale 50.000 for at få flere kunder i butikken i en måned eller to.

Der må jeg sige at jeg mener de kunne få et mere varigt beløb ud af de penge ved at betale for "rigtig SEO". Dvs ikke at et firma som ranker højt laver en masse midlertidige snask-sider på den en hjemmeside de har linkbuildet til: deres egen. Og de snask-sider de laver på deres egen sider sletter de så i bedste fald når de ikke får flere pgen. I værste fald kan de så skrive noget negativt. Havde de kontakte Thomas Rosenstand eller Jimi Hove tror jeg de havde fået fuld valuta for pengene - og stadig fået penge ind den vej.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
CTRL+SHIT+N

Jeg kan ikke finde SHIT-knappen... Big Smile

Hans

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:49

*shit* med småt Big Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:53

Please don't follow my instructions or read *anything* I ever wrote. Understand what I'm thinking. Or maybe not. If harm was done please press *SHIT* or better yet - reboot Big Smile #me fail again.

Tak til Hans for at læse mit indlæg Big Smile

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 02:19

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

maling af lejlighed ” nr. 1   Nr 3 hos mig

maling af kontor” nr. 1    Nr 1 hos mig

malertilbud”  nr. 2, 3 og 4    Nr 4 +5 

maler tilbud”  nr. 4 og 5.    Nr.  5+6

malerarbejde” nr. 5 Nr.  6

Kan anbefale dig at bruge Free Google Monitor fra Cleverstat  

Genialt lille program der kan vise dig hvordan du ligger ;o)  

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:11

Hej Ib

Test lige den her en gang

keyword rank i google

Billige seo pakker

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:11

Foreløbig stort tak til jer alle !

Dejligt berigende at lære nye ting, og dejligt når en tråd ikke bliver ødelagt.

Jeg vil senere vende tilbage med et svar, herunder lokale konverteringer m.m. egne oplevelser. Og et svar til noget af det Gita http://www.amino.dk/members/GitaStreet/default.aspx skriver set ud fra en amatørs erfaringer

Men til den som overvejer køb af SEO hjælp kan jeg kun på det varmeste anbefale. Den bedste investering jeg nogensinde har gjort.

Men lige nu burde jeg ikke sidde herinde. Vi malere har travl. Ses også i denne

http://www.licitationen.dk/artikel/VisArtikel.aspx?SiteID=LI&Lopenr=102010055&newsletterRefID=6973

Men de resultater jeg har opnået indtil nu er sket i et samarbejde med Thomas Frost fra webcoders

http://www.amino.dk/members/webcoders/default.aspx

Indhentning af egen viden er kun ske udfra at læse med herinde og et par enkelte kompendier. Men dette har dog sat mig i stand  til selv, at kunne lave nogle få ting, metatags, tekstindhold m.m.

Næste skridt er køb af professionel hjælp. Og ved at læse med herinde er der også nogle som kan fortælle mig, at det ikke er deres ydelser jeg skal købe.

I god amino ånd nævner vi ikke navne, selvom dette ikke altid bliver overholdt. Men firmaer der ikke laver on site optimering, men ”smarte” ”skygge/supplementssider” holder jeg mig langt fra, og vil anbefale andre at gøre det samme.

En masse håndværkere er taget i r.. af et sådant ”seo firma”

Prøv bare og søge efter ”tømrer skælskør” Ja på anden pladsen får I en tømrer jeg har skrevet for altså på min URL .

Men prøv længere nede og se denne http://www.mediadirekt.dk/toemrer_skaelskoer_om-egnens

Til dem af jer der overvejer SEO assistance hold jer langt væk fra sådanne firmaer.

Så i stedet køb hos gode aminoer. Der er mange bud herinde: Gita, Thomas er nævnt men der er mange herinde. Sæt jer stille og roligt og følg forskellige tråde. Så vil I som amatører hurtigt kunne skelne.

Nu kalder rulle og pensel.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:33

Tak til jer alle for jeres bidrag.

For mig er det bl.a. tankevækkende med flere forskellige placeringer afhængig af hvem der søger.

Men nu ved jeg da, at hvis man køber seo resultater, skal man sørge for at bruge samme værktøj til at måle rangering både før arbejdets påbegyndelse som til slut evaluering.

@ Gita

Med hensyn til lokale søgninger. Så er jeg i første omgang gået efter de ”landsdækkende resultater”, hvis disse så kom på plads, er det vel også lettere at få disse frem ved lokale søgninger, altså f.eks. ”maling af lejlighed i Slagelse” m.m. Nu skal jeg også passe på TYS -  kollegaerne/konkurrenterne.

Ja københavner søger nok mere på nettet. Og lokale andre steder som f.eks. bekendte lokale medier m.m.

Med hensyn til konverteringer har jeg erfaring for at disse forekommer meget ofte på andre resultater end på dem som oprindelig var til tænkt som søgeord/keywords. Dette som regel i forbindelse med ”megen tekst” på siden. Kan give de mest utrolige kombinationer. Og altså også i den forbindelse både trafik og konverteringer.

Det jeg ofte har efterlyst er en god søgeordsanalyse. Altså metoder udover det som findes i Google Adwords søgeordsværktøj.

Og man skal hellere ikke glemte henvisningswebsteder, der ofte giver både trafik og også konverteringer dog sjældnere. Deltagelse i diverse fora kan godt betale sig, om ikke andet for kendskabs skyld, eks. denne her http://byggeri.dk/

Men ellers er det et spændende område, som også kan være operationelt og målbart.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)