Jeg kan ikke hjælpe med teksterne, men jeg vil blot give et råd med på vejen, inden du bliver bombaderet med SEO folk som gerne vil hjælpe :-)
Jeg vil blot minde dig om at folk som sidder i den pågældende branche, altså dig, i langt de fleste tilfælde faktisk er de bedste til at formulere teksterne bedst muligt selv og dermed i sidste ende skabe det bedste SEO resultat, så jeg synes du bør overveje det, hvis der blot er tale om 5-6 sider, da det ikke er alverden.
Jeg vil blot minde dig om at folk som sidder i den pågældende branche, altså dig, i langt de fleste tilfælde faktisk er de bedste til at formulere teksterne bedst muligt selv og dermed i sidste ende skabe det bedste SEO resultat, så jeg synes du bør overveje det, hvis der blot er tale om 5-6 sider, da det ikke er alverden.
Tusind tak for tippet Jeg kan sagtens følge dig. Desværre er jeg ikke den fødte forfatter og for at være helt ærlig kunne vores tekster på siden godt trænge til at lidt forandring. Nu må jeg se hvad der kommer af bud, men jeg skal nok have det i baghovedet. Endnu engang tak!
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.