Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign til billig pris - kom og tag for dig :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med-Aminoer. 

Jeg driver www.kolin.dk, hvor jeg tilbyder webdesign og programmering.

Da jeg nu er kommet godt i gang med firmaet, ville jeg lige tilbyde super billig hjemmeside design til alle jer Amino'er. 

Hvad jeg kan tilbyde dig: 

- Et unikt webdesign, efter dine ønsker. 
- Gratis vedligeholdelse den første måned.

Hvor lang tid tager det?:

- Det er svingende fra om du har skitse til, hvordan dit design skal se ud eller jeg skal udvikle et design.
- Det er også en faktor, hvor aktiv du er på e-mails/telefon.

Et design kan tage alt fra 2 uger til 2 måneder. Men, hvis du har en opgave, kan jeg give et anslag for hvor lang tid det vil tage. 

Dette får du for kun 2500 kr.

Du hjælper naturligvis også mig med, at få nogle referencer på siden. Hvis du kunne tænke dig, at hjælpe en med-Amino kontakt mig her eller i PB, eller på sebastian@kolin.dk

Ønsker du at få programmeret et system? Så kontakt mig og få et tilbud på: sebastian@kolin.dk

Du kan se mere om mig og, hvad jeg kan tilbyde på: www.kolin.dk

Håber at høre fra jer :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:56

Hej Sebastian

Hvor lang tid løber tilbuddet? Og hvor lang skal du bruge på at lave en nyt layout (har selv tekster)?

Overvejer at skifte til en mere professionel løsning end den, jeg har i dag, så derfor de ovenstående spørgsmål.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:59

Kenneth Steel:

Hej Sebastian

Hvor lang tid løber tilbuddet? Og hvor lang skal du bruge på at lave en nyt layout (har selv tekster)?

Overvejer at skifte til en mere professionel løsning end den, jeg har i dag, så derfor de ovenstående spørgsmål.

Hej Kenneth. 

Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtig, så løber tilbuddet til jeg vurdere jeg ikke kan håndtere flere. 

Hvor lang tid det tager? - Det er svingene fra opgave til opgave og hvor aktiv du er på e-mails. Samtidigt, hvis du har en klar ide og en skitse over, hvordan din side skal se ud - så tager det langt kortere tid end, hvis jeg skal udvikle et design først. 

Så alt fra 2 uger til 1,5 månede. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 15:11

Hej Sebastian 

Det lyder super - du får en e-mail, når jeg endeligt bestemmer mig for at udskifte den nuværende hjemmeside

Tilmeldt 24. Dec 11
Indlæg ialt: 4
Fra  SUBsystems Skrevet kl. 17:41

Hej Sebastian. 

Jeg står og skal have lavet en hjemmeside som skal linke utrolig meget til facebook. Det skal være en konkurrenceside som som skal trække folks navn og billede fra facebook over. Så ville jeg bare lige høre om det er noget du kan lave ? 

Skriv gerne på mail så kan jeg forklare dig det 100%: Mathiask_93@hotmail.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 21:16

Hej Mathias. 

Det er ikke sådanne slags hjemmesider jeg laver for 2500 kroner, desværre. Det du snakker om lyder, som et større projekt, hvor vi skal have et samarbejde på benene. 

Skriv en mail til mig, hvis det er noget du vil snakke lidt videre om.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 21:32

Kenneth Steel:

Hej Sebastian 

Det lyder super - du får en e-mail, når jeg endeligt bestemmer mig for at udskifte den nuværende hjemmeside. 

Hej Kenneth. 

Det lyder rigtig godt! :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)