Hej alle med-Aminoer. Jeg driver www.kolin.dk, hvor jeg tilbyder webdesign og programmering. Da jeg nu er kommet godt i gang med firmaet, ville jeg lige tilbyde super billig hjemmeside design til alle jer Amino'er. Hvad jeg kan tilbyde dig: - Et unikt webdesign, efter dine ønsker. Hvor lang tid tager det?: - Det er svingende fra om du har skitse til, hvordan dit design skal se ud eller jeg skal udvikle et design. Et design kan tage alt fra 2 uger til 2 måneder. Men, hvis du har en opgave, kan jeg give et anslag for hvor lang tid det vil tage. Dette får du for kun 2500 kr. Du hjælper naturligvis også mig med, at få nogle referencer på siden. Hvis du kunne tænke dig, at hjælpe en med-Amino kontakt mig her eller i PB, eller på sebastian@kolin.dk Ønsker du at få programmeret et system? Så kontakt mig og få et tilbud på: sebastian@kolin.dk Du kan se mere om mig og, hvad jeg kan tilbyde på: www.kolin.dk Håber at høre fra jer :-) |
Hej Sebastian
Hvor lang tid løber tilbuddet? Og hvor lang skal du bruge på at lave en nyt layout (har selv tekster)?
Overvejer at skifte til en mere professionel løsning end den, jeg har i dag, så derfor de ovenstående spørgsmål.