Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har hjemmesiden og logoet men mangler ideen?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Fra  The Twisted Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim I.:
Film og serie nyheder anmeldelser osv. Kom igang.

Har man lov at lave anmeldelser af film og så videre uden at få rettigheder af film selskabet?

Og da jeg også ville have brug for billeder til alle film coverne dem skal jeg vel også have rettigheder til? 

og det koster vel lidt ;)

Fra hørsholm
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Fra  www.speciel-design.dk Skrevet kl. 21:23

Hej

Jeg har været inde og kigge på din hjemmeside. - Meget flot sat op og det er nemt at navigere rundt på siden. Men personligt syntes jeg at den er alt for mørk i farverne. Men jeg vil ønske dig held og lykke med projektet og med hensyn til hvad du skal bruge den til er alle muligheder jo åbenSmile

vh

www.speciel-design.dk

Fra valby
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:30

Aner det ikke.. Var bare det første jeg tænkte på.

Hvis filmene er kommet ud betyder det vel ikke noget, gætter jeg på.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:03

Simpelt. En spil/video side med the world wide webs mest twistede spil og for den sags skyld videoer! Den kunne blive en utrolig fed side med de mest spændende spil og videoer fra nettet.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:14

den ligner en hp til en spil-clan.

så det vil være mit bud.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 22:18

Ja spil, absolut! Designet ligger lige til det.

Tag så og lav anmeldelser af diverse spil, store og små (indiegames), og find hver uge det værste bras du nogensinde har stødt på, og skriv nogle fede tekster/svinere til det.

Der var i tidernes morgen rigtig gode anmeldelser i diverse computer magasiner, hvor der ikke blev lagt fingre i mellem, hvis de fik et herre-dårligt spil ind.

I dag skal det hele til gengæld altid være politisk korrekt.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 22:23

Hvad med "TWISTED NEWS" fra hele verden?

Der sker jo en masse sjove og underlige ting i verden, det kunne da være interessant at samle dem ét sted. Der findes sikkert sådan nogle sider i forvejen, men det gør der også af anmeldelses sider Smile

Fra valby
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:35

Shit just got real.. ;)

Sjovt det starter med folk undrer sig over tilgangen, fremfor at se på mulighederne.

Nu har du ihvertfald fået et par gode ideer. Ryk på dem. Også selvom statstøttede medier ligenu prøver at male billedet. Brugere søger længere og længere væk fra de traditionelle medier på tryk i disse tider. Og når du er alene er du utrolig fleksibel. Noget man ikke kan sige om statstøttede mediehuse såfrem disse vil blive "konkurrenter".

Ellers så sælg den til en der kan bruge den, og brug pengene på et andet projekt.

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Fra  The Twisted Skrevet kl. 22:48

Ja spil anmeldelser og den slags er faktisk en super fed ide ;)

Men altså hvis jeg laver en anmeldelse af et spil fra EA fx. vil de så kunne sagsøge en for at snakke om deres spil på en dårlig måde og skal jo også bruge deres spil billeder?  

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:01

Merup:

Ja spil anmeldelser og den slags er faktisk en super fed ide ;)

Men altså hvis jeg laver en anmeldelse af et spil fra EA fx. vil de så kunne sagsøge en for at snakke om deres spil på en dårlig måde og skal jo også bruge deres spil billeder?  

Jeg håber dette kan hjælpe dig lidt på vej, der er lagt op til lidt gør-det-selv.  

M.h.t billeder og content skal du læse om copyright (fair use)

Spil titler og virksomheds navne er oftest "Varemæker" dog ikke altid. Med lidt søgning på google kan du også finde information om dette, altså hvad du skal være opmærksom på når du omtaler varemærker.  

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)