Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har hjemmesiden og logoet men mangler ideen?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Fra  The Twisted Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

dav alle sammen. Jeg har arbejdet på en hjemmeside i længere tid www.the-twisted.com Som man kan se på siden har jeg lavet logo og siden er næsten klar... Men spørgsmålet er hvad er den klar til? Skype-Blush jeg er 21 år og har ikke "numsen" fuld a mønter men jeg føler virkelig for min side og synes at den skal bruges til noget fornuftigt :)

Ville høre om nogle havde nogle ideer eller muligheder for brug af hjemmesiden

oh vil selvfølgelig også gerne høre hvad i synes om forsiden :) 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

hej

meget undskylde, jeg har sle tikek været inde på sin side...af den simple årsag, at du SLET IKKE VED HVAD SIDEN SKAL BRUGES TIL????? Hvordan he... kan du lave en side du ikke aner hvad skal føre til. ja undskyl dmig meget,men det virker slet ikke gennemtænkt....

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 20:42

Gennemtænkt er det nok ikke nej, som udgangspunkt skal man have ideen før man markedsfører den, her har du så valgt den stik omvendte tilgang :D

Fedt logo, og fedt site. Har ikke nogen konkret ide, men helt sikkert noget i forum afdelingen.

Tilmeldt 19. Oct 11
Fra  The Twisted Skrevet kl. 20:45

@ Miriam

Well... Der er så mange muligheder online, og siden du ikke har "gidet" at bruge 2 sec på at checke hjemmesiden ved jeg ikke rigtigt hvordan jeg skal gribe din kommentar an. 

du spørger hvordan jeg kan lave en hjemmeside, logo and such uden at have forretnings ideen. Fordi jeg elsker at arbejde med den slags har altid ejet hjemmesider ;)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:48

2 ting der falder mig ind er:

1. Du kan umuligt lave et logo, til en side du ikke aner hvad omhandler - med mindre det er så konservativt, at det kan bruges til alle anledninger.

2. Jeg har været inde på hjemmesiden, og umiddelbart ser det ud til at logoet, fint hænger sammen med resten af designet, og det ser ligeledes ud til at du har en idé?

Mine tanker..

Jeg kan sagtens forestille mig domænenavnet, som en underholdningsside. At der er bindestreg i, bryder jeg mig ikke om, men "the twisted", kan godt lyde som en person der jo et lidt forskruet, og smider nogle lidt platte eller rådne ting ind på siden - der er en stor målgruppe for det, men der findes også hav af sider som levere denne service i forvejen.

Nu er designet ikke lige mig, da jeg synes det hurtigt bliver uoverskueligt, men ellers kunne det nu godt minde om noget hardcore, rock and roll-halløj.

Jeg køber nogle gange nogle domæner, som er skide gode, men som jeg ikke aner hvad jeg skal bruge til, da det er navne, som kan gå hen og blive "brands" - noget som alle kan huske :-) Men jeg har dog aldrig købt et domæne, lavet et design, system og logo, hvorefter jeg tænker "hey - nu er siden færdig - men hvad skal den bruges til"? Da det er fysisk umuligt at gøre i min verden, da designet helst skal spille sammen med emnet det omhandler :)

Jeg ønsker dig dog held og lykke, men hvis du forventer at sælge barbie-dukker på den side der, så tror jeg du er dårligt kørende Big Smile

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 20:49

syntes bare det virker uproff, lige meget hvor mange sider du så ejer:-) dit logo er flot, nu har jeg kigget,men aner ikke havd du vil?

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Fra  DROPPIN STUDIO Skrevet kl. 20:53

Hehe, ja det er en sjov rækkefølge du har valgt. Men for mig at se, så har du allerede valgt en retning for siden, ud fra logoet, baggrunden, og generelle mørke farvetema. 

For at holde det i genre der passer til designet, kunne det måske være et site hvor folk kunne uploade deres egne Tegninger / Tatto designs, så folk der gerne vil have en tatto, har et at gå hen for at finde bred inspiration. Der kunne du bruge billedefremviseren på forsiden, og det afstemningsmodul du allerede har integreret.

Ellers good luck ;)

Tilmeldt 19. Oct 11
Fra  The Twisted Skrevet kl. 20:58

Ja altså jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at sælge barbie dukker ;) 

dog har jeg en smule ideer til hvad det kunne være til 

salg af custom logo's til firmaer and such eller noget tattoo halløj. Ja det er nok det der lige pt. trykker mest ;)  

siden thetwisted.com er pt. optaget :/

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:00

Fed siden, men må da tilslutte mig dem der synes det er en... sjov.. rækkefølge at lave det i. Men en side med sjove indslag om det er billeder video eller lign. Skal jeg ikke sige.. men the twisted henleder tanker på et skævt syn på ting...

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra valby
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:14

Film og serie nyheder anmeldelser osv. Kom igang.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)