2 ting der falder mig ind er:
1. Du kan umuligt lave et logo, til en side du ikke aner hvad omhandler - med mindre det er så konservativt, at det kan bruges til alle anledninger.
2. Jeg har været inde på hjemmesiden, og umiddelbart ser det ud til at logoet, fint hænger sammen med resten af designet, og det ser ligeledes ud til at du har en idé?
Mine tanker..
Jeg kan sagtens forestille mig domænenavnet, som en underholdningsside. At der er bindestreg i, bryder jeg mig ikke om, men "the twisted", kan godt lyde som en person der jo et lidt forskruet, og smider nogle lidt platte eller rådne ting ind på siden - der er en stor målgruppe for det, men der findes også hav af sider som levere denne service i forvejen.
Nu er designet ikke lige mig, da jeg synes det hurtigt bliver uoverskueligt, men ellers kunne det nu godt minde om noget hardcore, rock and roll-halløj.
Jeg køber nogle gange nogle domæner, som er skide gode, men som jeg ikke aner hvad jeg skal bruge til, da det er navne, som kan gå hen og blive "brands" - noget som alle kan huske :-) Men jeg har dog aldrig købt et domæne, lavet et design, system og logo, hvorefter jeg tænker "hey - nu er siden færdig - men hvad skal den bruges til"? Da det er fysisk umuligt at gøre i min verden, da designet helst skal spille sammen med emnet det omhandler :)
Jeg ønsker dig dog held og lykke, men hvis du forventer at sælge barbie-dukker på den side der, så tror jeg du er dårligt kørende 
Med Venlig Hilsen
Morten