Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye Artikler på min artikeldatabase ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Articoli.dk - tilføj link:

Hej Morten.

Lyder godt du kanlogge ind og skrive artikler :) Blev bare nervøs da jeg så 2 der oprettede sig, men ikke havde lavet artikler, kan godt være nogen måske ikke modtager mail bekræftigelse ?

Ja jeg har nok for store forventninger, men nu var der næsten lige nye artikler dagligt og der blev stille.. jeg afventer og ser om der ikkesker lidt igen i løbet af ugen

Mange tak for hjælpen :)

Det kan selvfølgelig være at der er nogen udbydere der ikke kan modtage mails fra din side. Jeg bruge gmail, og fik mailen.

Det med at folk opretter sig, og ikke tilføjer en artikel, kender jeg alt fo godt :-) Jeg har en del forfattere der ikke har skrevet nogen som helst artikler. Nogen gange er det dog sådan, at de opretter sig som forfatter, og så kommer igen når de har tid eller lyst til at tilføje en artikel :-)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 19:52

At smide en nyhedsmail ud en gang om ugen/14 dag/måneden eller hvor tit man nu føler for det, kan også hjælpe folk til at huske på, at "nå ja, det var det der med artikler" :-)

Det kunne eksempelvis blot være en nyhedsmail med lidt statistikker eller noget.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:09

Ja man kan nok ikke få mail ud til alle ? Jeg må væbne mig lidt med tålmodighed :)

Jeg troede faktisk de fleste der havde tiden til at oprette sig også havde tiden til at skrive her og nu, netop når de nu var igang med at oprette sig :)

men endnu engang tak, jeg vil se tiden lidt an.

Det med at sende nyhedsbrev ud ved jeg ikke om ville falde i god jord hos folk, de fleste vil jo skrive en artikel og så ikke mere

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:37

Mit råd er at du ikke sender ét eneste nyhedsbrev til de som har oprettet sig på nuværende tidspunkt.

De har på intet tidspunkt accepteret at du må sende en mail, derfor vil det være spam. Endvidere skal de ALTID have mulighed for at afmelde sig igen.

Forleden dag udsendte jeg et nyhedsbrev til mine forfattere (de har alle accepteret betingelserne, hvori der står at jeg har lov til at sende et nyhedsbrev). Jeg modtog derefter en email, hvor jeg blev beskyldt for at spamme ham, men da jeg fortalte personen at han selv havde accepteret betingelserne, og at han kunne afmelde sig ved at følge de 3 skridt i bunden af mailen, gik det lidt i sig selv igen. Han afmeldte sig maillisten, og skrev tak - that's it Smile.

Bare mit råd :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:25

Jeg tror heller ikke jeg vil begynde at sende mail ud til brugerne, heller ikke i fremtiden

Folk får rigelig med mails rundt omkring :)

De skal have lov til bare at oprette artikler og så ikke hører mere fra mig 

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 16:33

Tror jeg også er en god idé! 

Har godt nok skrevet at jeg gerne må bruge deres mails.. men har ikke i sinde at bruge dem. Syntes det er lidt for "spammy" - men hvem ved..

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:37

Well - det kommer vel an på om i har noget nyt at skrive om, som forfatterne kan drage fordel af?

Hvis i laver et nyt system, således de kan få et ekstra link, eller der er en fordel ved at de tilføjer et profilbillede, skriver en biografi eller andet, så vil forfatterne sikkert meget gerne høre om det. Jeg sender en mail ud 1-3 gange i måneden til mine forfattere, og vil de ikke modtage den, så kan de afmelde sig den - den mulighed skal de altid have.

Det er i hvert falde sådan jeg ser på det Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:40

Ja man kan jo sige det er en vurderingssag :)

Nogen vil smutte igen hvis de skal sige ja til mail og nogen er ligeglade, bare de får markedsføring/viden delt ud.

Vil da have den i baghovedet :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)