Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye Artikler på min artikeldatabase ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amiinoer

Jeg har for nyligt haft et nedbrud på min artikeldatabase articoli.dk hvor jeg kom til at slette hele siden. 

Efter mit nedbrud har der ikke været flere folk der har skrevet artikler, men dog kommet 2 nye "forfattere" til..

Kan noget være gået galt under nedbrud så folk ikke kan oprette artikler eller måske et tilfælde at ingen har skrevet siden ?

Kender ikke selv det vilde til teknikken så håber en venlig sjæl kan svare :)

OBS: Ingen artikler er gået tabt ! Alt er intakt

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du slettede hele siden og undrer dig over, hvorfor folk ikke har lyst til at skrive artikler i hobetal endnu engang? Skype-Smile

Jeg tror ikke det er fordi, at folk ikke kan. Jeg tror de hverken vil eller tør, hvis du kan følge mig der?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:50

Hej Timm

Tror du misforstår mig lidt :)

Siden var nede i 5 minutter og alles indlæg er fortsat online :) intet gået tabt..

Det var mere om noget kunne være sket mens den var nede de 5 minutter ?

Der var taget backup af ALT

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 17:52

Articoli.dk - tilføj link:
Tror du misforstår mig lidt :)

Der misforstod jeg dig også :) 

Jeg tester det lige !!

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:56

Mange tak SEO :)

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 18:06

Jeg modtager ingen mail ved brugeroprettelse? har tjekket spam og det hele... der kommer ikke noget.. tror det er her problemet ligger :)

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:15

Det skal du nu ikke tage så tungt.

1. I modsætning til seOrdbogen, så modtog jeg en bekræftelsesmail i løbet af 3 sekunder, og kan sagtens logge ind og tilføje artikler.

2. Jeg tror måske du har høje forventninger til hvor mange der tilføjer artikler - dermed ikke sagt at det er korrekt, men jeg tror ikke du skal forvente at der bliver tilføjet artikler dagligt på en så ny artikeldatabase.

Jeg ved af erfaring at i weekenderne, er det begrænset hvad der bliver tilføjet af artikler. I hverdagene, er det noget helt andet, og den sidste artikel der blev tilføjet til din side skete den 25. Januar, hvilket med i dag er 4 dage uden artikler (26. - 27. - 28 og i dag 29.), det tror jeg er ganske normalt - især taget i betragtning af at siden jo ér ret ny.

Du kan også godt regne med at der er mange forfattere der opretter sig, tilføjer én artikel og aldrig vender tilbage igen.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:56

jeg modtog også et kode til mit bruger navn , det fungere perfekt jeg kan logge ind nu og lave artikler

dog venter lidt med en artiklen, da jeg ikke har cd 8 ord på min computer nu det er et ordblind program der læser ord og og kommer imens med i ordforslag imens man skriver og kan klikke alle ord op høre hvilken ord er bedste til denne her sætning programmet kræver dog 2,8 htz og 4 ram vis skal fungere bedste og det findes der ingen mini bærbar med kun computer der er store fra 13-14 skærme op efter og de er svære at have med på farten i bus og tog så man kan kun lave noget når er hjemme med sådan en computer ,

men regner med få en nye computer i løbet af næste måneden da jeg har søgt om en ellers venter jeg til der kommer et godt tilbud og så kommer der en god ariklel om stripper fra stripdanmark ,jeg vil helst ikke smide en hvor jeg bytter rundt på et par ord , ligesom det sker nogle gange her på amino.dk selv om jeg læser tit det skrevet flere gange før jeg lægger indlægget i online

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:22

Hej Morten.

Lyder godt du kanlogge ind og skrive artikler :) Blev bare nervøs da jeg så 2 der oprettede sig, men ikke havde lavet artikler, kan godt være nogen måske ikke modtager mail bekræftigelse ?

Ja jeg har nok for store forventninger, men nu var der næsten lige nye artikler dagligt og der blev stille.. jeg afventer og ser om der ikkesker lidt igen i løbet af ugen

Mange tak for hjælpen :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:31

Hej Mikael

Super og hører det faktisk også virker hos dig

Jeg vil se frem til artikel fra dig også :) Det er da rart der faktisk er program der kan hjælpe med at skrive korrekte sætninger, jeg er selv rigtig dårlig til engelsk og benytter translate til at kommunkere med udenlandske forfattere, de forstår hvad jeg skriver og det fungere, dog med lidt stavefejl og forkert ord samsætning :)

Men dejlig der er lidt hjælpemidler hvor man har det lidt svært :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)