Til at starte med er der ikke rigtigt nogle Templates i CloudSprout. Det vil desværre kun være muligt, at bygge sites fra bunden.
Men vi har fået lavet omkring 10 PSD'er som vi laver til sites og deler så alle kan bruge dem gratis. Samtidigt er det også muligt for alle CloudSprout dele deres sites, og vi har lavet aftale med et par stykker om at dele deres sites.
Well, syntes det ser Rigtig lovende ud, og glæder mig til at komme igang med at kritisere :-)
Selv syntes jeg det er et stort plus, at man kan designe direkte via PhotoShop. Det er en langsomlig proces, at lave selv og en rimelig dyr udgift, at få lavet "udenbys", så helt klart en lækker detalje. Om I skal lægge alle kræfterne lige på det, ved jeg ikke.... jeg mener, alt det andet skal jo også virke :-)
Jeg er så også lidt spændt på, hvilke begrænsninger PSD -> CS har.
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
Til at starte med er der ikke rigtigt nogle Templates i CloudSprout. Det vil desværre kun være muligt, at bygge sites fra bunden.
Men vi har fået lavet omkring 10 PSD'er som vi laver til sites og deler så alle kan bruge dem gratis. Samtidigt er det også muligt for alle CloudSprout dele deres sites, og vi har lavet aftale med et par stykker om at dele deres sites.
Hej
Hvad med HTML/CSS koden, hvilken browser kommer de til at understøtte alle browsere, eller er da tale om kun enkelte?.
Mange kunder foretrækker idag, at det virker i IE6 også :-)
Som udgangspunkt understøtter vi stortset alle browsere, men ikke IE6 og nedefter.
Det var en svær beslutning, men måden IE6 understøtter CSS på mangler en kritisk feature, så gør at det ville være et kæmpe ekstra arbejde at understøtte.
Som jeg ser det er IE6 for irrelevant for de fleste danske kunder, mange taler endda om at den er død.
Jeg fandt følgende statistik, http://www.ie6countdown.com/#map som viser at udbredelsen i DK er 0,2% i US er den 0,9%, mens den i Kina er 25,2%, så ja hvis du vil sælge til Kina så er der bedre platforme end CloudSprout.