Jeg arbejder på CloudSprout, der er vores forsøg på at lave verdens bedste website og e-handels system.
Men vi er nok faret lidt vild i alle de forskellige features og muligheder, selvom vi flere gange har besluttet os for en launch dato, så er der hele tiden, dukket nye opgaver op, så det er blevet udskudt.
Derfor fik jeg den skøre ide, at launche for tidligt, eller rettere sagt, at NU! Allerede mandag kunne det være klar, så man kunne oprette et login via vores website, og prøve CloudSprout.
Jeg har tænkt på det lidt, som en Super User’s Sneak Peak, fordi det simpelthen er dele der ikke er lavet eller virker dårligt. Så det kræver at du er rimeligt skarp, for du kan manøvrer omkring og bygge sites og shops med løsningen. Men det kan lade sig gøre der er allerede bygget mange sites og shops på CloudSprout.
Det du for ud af at bruge vores Super User Sneak Peak, er at CloudSprout har en række unikke fordele:
- Det er GRATIS!!! For sites og shops med mindre trafik (3 Gb) og omsætning, koster CloudSprout ingenting. SOFTWARE + HOSTING er fuldstændig GRATIS! CloudSprout bliver ved med at være gratis, også efter vores sneak peak er overstået.
- Lav professionelle websites og shops, uden programmering! CloudSprout er det første system hvor du via drag-n-drop hurtigt og nemt kan bygge professionelle løsninger!
- Lækreste brugerflade, allerede nu kan man se at CloudSprout’s brugerflade bliver så lækker og brugervenlig, at den for de fleste andre systemer til at virke tunge og gammeldags.
Det vi håber at få til gengæld, er at du hjælper os med at lave et system, som du bare elsker, ved at komme med feedback, rapportere fejl og fortælle hvilket features du drømmer om i dit yndlings websystem.
Hvad siger du? Er det en god ide? Det er ikke for tidligt? Selv tror jeg meget på at brugerinput være en kæmpe gevinst for os! Jeg håber også at brugerne vil bære over med os? Platformen er heller ikke helt uprøvet, det kører i forvejen over 100 løsninger på den og omsættes der for flere millioner hver måned på e-handelsdelen.
Du kan evt. se mere på http://www.cloudsprout.dk for jeg har også sat vores nye website live, selvom det kun er helfærdigt og har en del fejl.