Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Don’t worry be crappy!! Super User’s Sneak Peak af CloudSprout!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på CloudSprout, der er vores forsøg på at lave verdens bedste website og e-handels system.

Men vi er nok faret lidt vild i alle de forskellige features og muligheder, selvom vi flere gange har besluttet os for en launch dato, så er der hele tiden, dukket nye opgaver op, så det er blevet udskudt.

Derfor fik jeg den skøre ide, at launche for tidligt, eller rettere sagt, at NU!  Allerede mandag kunne det være klar, så man kunne oprette et login via vores website, og prøve CloudSprout.

Jeg har tænkt på det lidt, som en Super User’s Sneak Peak, fordi det simpelthen er dele der ikke er lavet eller virker dårligt. Så det kræver at du er rimeligt skarp, for du kan manøvrer omkring og bygge sites og shops med løsningen. Men det kan lade sig gøre der er allerede bygget mange sites og shops på CloudSprout.

Det du for ud af at bruge vores Super User Sneak Peak, er at CloudSprout har en række unikke fordele:

- Det er GRATIS!!! For sites og shops med mindre trafik (3 Gb) og omsætning, koster CloudSprout ingenting. SOFTWARE + HOSTING er fuldstændig GRATIS! CloudSprout bliver ved med at være gratis, også efter vores sneak peak er overstået.

- Lav professionelle websites og shops, uden programmering! CloudSprout er det første system hvor du via drag-n-drop hurtigt og nemt kan bygge professionelle løsninger!

- Lækreste brugerflade, allerede nu kan man se at CloudSprout’s brugerflade bliver så lækker og brugervenlig, at den for de fleste andre systemer til at virke tunge og gammeldags.

Det vi håber at få til gengæld, er at du hjælper os med at lave et system, som du bare elsker, ved at komme med feedback, rapportere fejl og fortælle hvilket features du drømmer om i dit yndlings websystem.

Hvad siger du? Er det en god ide? Det er ikke for tidligt? Selv tror jeg meget på at brugerinput være en kæmpe gevinst for os!  Jeg håber også at brugerne vil bære over med os? Platformen er heller ikke helt uprøvet, det kører i forvejen over 100 løsninger på den og omsættes der for flere millioner hver måned på e-handelsdelen.
Du kan evt. se mere på http://www.cloudsprout.dk for jeg har også sat vores nye website live, selvom det kun er helfærdigt og har en del fejl.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 18:38

Jeg ville have leget med, men fik en HTTP Error 404.0 - Not Found

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:25

Lone Ginnerup:

Jeg ville have leget med, men fik en HTTP Error 404.0 - Not Found

Han sagde mandag :P

@OP

Hvilket ShopSystem er det - har i selv bygget det fra bunden?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:48

@Lone: Som Kristoffer skriver, så er det først fra mandag, men jeg er super glad for at du vil lege med.

@Kristoffer: Vi har lavet CloudSprout helt fra bunden, imodsætning til de andre hostede løsninger, så har vi med CloudSprout sat fokus på design frihed og iforhold til de fleste andre installer selv løsninger, har vi sat fokus på at man ikke skal skrive en linie kode, når man bygger.

Håber du vil lege med på mandag!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:33

Lundsby:

@Lone: Som Kristoffer skriver, så er det først fra mandag, men jeg er super glad for at du vil lege med.

@Kristoffer: Vi har lavet CloudSprout helt fra bunden, imodsætning til de andre hostede løsninger, så har vi med CloudSprout sat fokus på design frihed og iforhold til de fleste andre installer selv løsninger, har vi sat fokus på at man ikke skal skrive en linie kode, når man bygger.

Håber du vil lege med på mandag!

Hej Lundsby,

Det lyder meget spændende og jeg glæder mig til at kigge på det, på mandag :-)

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:00
På hvilken måde er det at photoshop er integreret i cloudsprout?
Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 08:43

kigger lige med ang. spørgsmålet om photoshop - kunne jeg også gerne tænke mig at vide.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:09

Hej Asbjørn og Kim

Her er en lille video, som viser hvordan CloudSprout og Photoshop spiller sammen! Den er lavet på en meget tidlig version af CloudSprout, idag er brugerfladen meget mere sexet og intuitiv.

Lad mig endelig høre hvad I synes? Photoshop-delen vil ikke virke på mandag, man skriv endelig hvis det er der i mener vi skal fokuserer krafterne.

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:16

Så hvis man skal lave en webshop med Cloudsprout er det ingen problemer? Man kan nemt få dankort med osv osv? Og hvad nu når cloudsprout ikke er "helt færdigt" og man bygger sin shop op, og i finder ud af at i ikke vil lave det færdigt? 

Vh FSH

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:30

Hej FSH

Der er ingen problemer i at lave en webshop i CloudSprout, der er allerede over 100 webshops der kører på platformen, og de har stortset allesammen kort-betaling. Det er vigtigt at fremhæve at man også får gateway med i gratis løsningen.

CloudSprout skulle gerne være den billigste måde, at komme igang med at drive webshop!

fsh93a:
Og hvad nu når cloudsprout ikke er "helt færdigt" og man bygger sin shop op, og i finder ud af at i ikke vil lave det færdigt?

Vi bygger CloudSprout færdigt! der er investeret alt for meget blod, sved og tårer i CloudSprout, til at vi lade det falde på målstregen. 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)