Hej Edin.
Personligt synes jeg siden ser halvfærdig ud.. Der er en del ting som kan forbedres og pudses af..
Tekst er næsten ikke eksisterende på jeres side..
Jeres slider siger intet, det er det første som jeres kunder ser og derfor er det utroligt vigtigt at det bare spiller. Lækker billeder men noget indbydende eller sælgende tekst.
I kunne også overveje at få jer et logo. muligvis lavet af jeres eget team Mikkel som jeg kan se på jeres hjemmeside. Det er lidt ærgerligt at i kan det ene og det andet og vil være de mest efterspurgte, mens jeres egen sidde halter.
Referencer er utroligt vigtig for at vise hvad i kan som i også har mangel på.
Siden "Om os" vil jeg ændre en hel del. Mere indbydende tekst, i skal jo prøve at sælge jer selv og ikke reklamere at 2 af jer dagligt kører jeres egen blog.
Billederne er noget som i skal skifte og det kan ikke gøre hurtigt nok. I skal ikke tage det som noget negativt men:
Billede 1: Edin. Ligner jo et gangster billede taget nede i kælderen hos sin mor. Hvad står du i? undertrøje?
Billede 2: Mikkel. Slørret billede ligner at det er taget med webcam idet han chatter med nogle piger.. Hi hi
Billede 3: Frederik. Noget ala Edin, du har selvfølgelig ikke undertrøje på, men har løftet hagen mod kameraet, psykologisk set udviser du arrogantes eller trussel.
I kunne eventuelt mødes, tage pænt tøj på og tage et billeder af hinanden med samme baggrund.
Det er lige umidelbart det jeg havde at sige :)
Fortsat god weekend.