Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan vi skaffe flere kunder?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi på Beboo har nu haft omkring 5 kunder. Det gik godt til i starten, men nu er det begyndt at gå dårligt. Vi har ikke haft kunder i lang tid. Hvad synes du, vi skal forbedre?? Og hvad tror du, vi mangler få gjort, for at få flere besøgende og måske flere kunder? 

- www.beboo.dk 

Vi har tideligere fået kritik på siden. Det har vi rettet op på. :) 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 17:38

Jeg ville ikke bestille noget hos jer af følgende grunde:

- Mangel på referencer

- Manglende kontakt information

- Om os siden virker uprofessionel. Lave en tekst hvor i samlet beskriver de kompetencer i har, og fjern billederen af jer selv.

Der var lidt at starte med, held og lykke...

JCE 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 17:46

Vil give Jonas ret i, at Om Os halter - men generelt er alle jeres tekster ikke specielt indbydende eller sælgende. Jeg ville fremhæve jeres kompetencer og prisniveau noget mere - samt tilføje referencer. 

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:11

Hej 

Synes jeres produkter virke lidt tyndt ?

I har ikke meget at tilbyde, selvom i skriver at i til dagligt koder i html og at i alle sammen kører jeres egen blog. I tilbyder i kun at installere og opsætte wordpress ? Det tager 30 sekunder at installere wordpress på sit webhotel.

I burde derfor udvide jeres produkter, måske med at lave en wordpress side med 10 undersider, samt logo, indsætning af tekst osv.

I skal få flere af jeres venner til at "synes godt om" jeres facebook side, så der ikke bare står sølle 6 likes. Sociale medier betyder rigtig meget nu om dage :)

Få nogle referencer på jeres side, så man kan se hvad i kan, og hvor dygtige i er. ! og så jeres "om os" side kan i også godt skrive meget mere! hvorfor i startede, hvad der driver jer, osv osv.

eller ser siden egentligt fin ud i designet. (dog synes jeg første banner er lidt sløvt)

Håber det var lidt i kan arbejde på :)

Mvh.

Oliver Pedersen
/ OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:24

Teksterne kan let shines lidt op - og fortæl så lidt mere om jeres produkter - folk vil vide, hvad de køber - og mange af jeres potentielle kunder ved jo ikke så meget om wp mv. som I gør.

Og få så sat nogle referencer på Wink

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:32

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:51

Hej Edin.

Personligt synes jeg siden ser halvfærdig ud.. Der er en del ting som kan forbedres og pudses af..

Tekst er næsten ikke eksisterende på jeres side..

Jeres slider siger intet, det er det første som jeres kunder ser og derfor er det utroligt vigtigt at det bare spiller.  Lækker billeder men noget indbydende eller sælgende tekst.

I kunne også overveje at få jer et logo. muligvis lavet af jeres eget team Mikkel som jeg kan se på jeres hjemmeside. Det er lidt ærgerligt at i kan det ene og det andet og vil være de mest efterspurgte, mens jeres egen sidde halter.

Referencer er utroligt vigtig for at vise hvad i kan som i også har mangel på.

Siden "Om os" vil jeg ændre en hel del. Mere indbydende tekst, i skal jo prøve at sælge jer selv og ikke reklamere at 2 af jer dagligt kører jeres egen blog.

Billederne er noget som i skal skifte og det kan ikke gøre hurtigt nok. I skal ikke tage det som noget negativt men:

Billede 1: Edin. Ligner jo et gangster billede taget nede i kælderen hos sin mor. Hvad står du i? undertrøje?

Billede 2: Mikkel. Slørret billede ligner at det er taget med webcam idet han chatter med nogle piger.. Hi hi

Billede 3: Frederik. Noget ala Edin, du har selvfølgelig ikke undertrøje på, men har løftet hagen mod kameraet, psykologisk set udviser du arrogantes eller trussel.

I kunne eventuelt mødes, tage pænt tøj på og tage et billeder af hinanden med samme baggrund.

Det er lige umidelbart det jeg havde at sige :)

Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:56

Personligt ville jeg heller aldrig handle ud fra jeres website.

I bør sætte jer ind i jeres potentielle kunders sted.

Kunderne kunne f.eks. spørge sig om:
Hvad for jeg for en pakkeløsning for 500,-, hvordan er processen og hvad får jeg ved at I laver siden. Kundeservice fremover, sikkerhed m.m.

Jeg tror, at jeres hjemmeside giver potentielle kunder en vis usikkerhed.
I bør oplyse på en mere spændende måde og gør det så troværdigt.

En webshop virker også for billig!
Prisen gør kunden usikker. Er jeg sikker på at få en webshop eller "løber" I med pengene? Lige det, tror jeg mange kunde vil spørge sig selv om og så finder de sku en mere troværdig partner.

Sorry. Men I bør arbejde på en mere spændende og troværdig side.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:05

siden mangler indhold og atter indhold og info

adresse info mangler der

telefon nummer mangler der

cvr nummer mangler der

husk udnyt google viser nu op til 70 tegn udnyt det og lav alle titlerne unikke

hvad får man når i levere en webshop sat til betaling eget logo

hvad laver i med wordpreesse er det bare standard eller sætter i også plug in på siden kontaktformular forum eget logo og og mange flere tilrettelser altså man får alt for 500 kr eller laver i 30 sekunder arbejde det kan jeg ikke gennemskue

i alt må i finde ud ad hvad i levere til prisen

reference mangler der på siden

skrive en lidt mere hvad og hvilken måde koder i laver i og hvordan det arbejdet fungere lige nu står kun wordpress dog skriver i en af jeres medarbejder laver logo så jeg regner med det får man med i jeres tilbud

seo få indhold på side

få en masse facebook likes og google plus likes

få video på siden

husk søgeord optimering er hårdt slid man vil jo lave det bedste så motivation er en vigtigt faktor og blive ved

lidt ekstra tips her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28

Min første tanke da jeg var på siden er at jeg tænkte at den var meget tom. Jeg synes at siden føles meget tom, og hvis du skifter sige oppe i menuen, virker det lidt mærkeligt. Under menuen er der nemlig 100-150 px, hvor der overhovedet intet er?

Få noget indhold, og skriv lidt mere om jeres produkter.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)