Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Penge-portal.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey all...

Jeg har lige fået lanceret www.penge-portal.dk - Og kunne derfor godt tænke mig at høre en masse indspark til hvad der kan gøres bedre osv...

Sitet er næsten lige "født" og derfor knap så meget indhold - Men det kommer... 

Anyway, konstruktiv feedback modtaget gerne...

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:08

Hej

1. Jeg synes at der mangler flere lånemuligheder når man kommer ind på forsiden. Det første man bliver mødt med er nemlig meget blå baggrund.
  2. Når man klikker på menuen låneoversigt mangler der noget på den side.
  3. når man har klikket sig ind under en af menuerne mangler der et sted hvor man kan klikke sig tilbage til forsiden.

Det var lige det første jeg kunne komme på.

/Simon M. Nielsen

.
Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 21:13

Hej Simon...

Tak for feedback - Mht lånemuligheder, så er det på vej, og der kommer snart flere :) 

Låneoversigten er lige igang med at blive færdiggjort :) 

Kan godt give dig ret, man mangler at skulle komme tilbage - Samt også tilbage til en artikel oversigt hurtigt... Det får jeg kigget på :) 

Mvh Nicky Christensen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:18

Synes den er for tom endnu, men smid mere ind og lad os dømme igen

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 21:24

Som der nævnes, der mangler lidt indhold.

H1 overskriften er der dobbelt ord

Indtil der kommer mere spark på siden, så udelad reklamerne nederst på siden.

Ellers et godt site med tusindvis af muligheder - for lidt penge har vi jo alle nok af, så nogle tips og tricks er altid velkommen. Der skal bare være nogle flere af dem :-)

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:19

hvad er formålet med siden kunne jeg ikke helt se

siden svare både med www og uden www  vælg den ene som din hovedside lige er der duplikat på siden.

indhold der kunne laves en penge ordbog , der kunne laves en søgefunktion spar penge og tjen penge

grafik og billeder der giver liv på siden mangler der.

kontaktsiden husk en kontaktformular der og gerne cvr nummer det skaber troværdighed

social medier husk google plus på siden og facebook og twitter på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 15:30

Formålet er med siden et sted hvor man kan finde sparetips, måder at tjene penge på, gode tilbud, låneoversigt over låneudbydere mm...

Mht siden svarer med begge, er egentlig bare fordi at DNS'en er sat op til at svare på begge, men de kigger begge på samme domæne...

Du skriver en pengeordbog, hvad mener du præcist her? 

Søgefunktion er på vej :) Mht billeder, så kan jeg godt give dig ret, der skal lidt mere liv på sitet.. Det må jeg lige få arbejdet på...

Kontaktformular er nok også en fin ide - Mht CVR nr, så tænker jeg ik det er nødvendigt, da det ikke er en virksomhed, men en portal... 

Sociale medier er på vej.. Facebook er oprettet, er på vej på Google, samt Twitter

Mvh Nicky Christensen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:49

der skal skrives mere på siden hvad er formålet med siden , der står lidt mindre end 3 linjer tekst , hvad vil , hvorfor er siden , lavet , hvad vil ske i fremtiden med mere , lig mere info på den side

penge ordbog styrker den interne links struktur kig her på amino.dk wiki side hver gang et ord ord nævnes der er skrevet i den understreges det ord , derved skaber det en sund links struktur der løfter siden med en højere forståelse for alle ord forstår alle ikke ,

en der ved det hele og kun skal læse teksten såsom dig behøver ikke denne ordbog men den er lavet til de helt grønne mennesker, der ikke ved meget om dit emme

husk start denne ordbog med h1 med dens kerne ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)