Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KAMPGEAR - Ny webshop - Ros og Ris og feedback tak!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære aminoer

Jeg har endelig fået færdiggjort min webshop med salg af kampsport- og fitnessudstyr!

www.kampgear.dk

Det har taget mig lang tid, men er godt tilfreds med resultatet! Nu ønsker jeg hjælp fra jer!

Feedback - Kig på den og giv gerne en melding tilbage. Jeg kan bruge alt, hvad I giver mig! :)

Google - Jeg har selvfølgelig tilmeldt mig google og fået analytics op at køre. Har også givet google mine sitemaps, så det burde også være på plads!
Jeg ved at det kan tage lidt tid, før google opfanger min shop, men hvornår kan jeg begynde at forvente at se min site på google? Jeg tilføjede den i tirsdags.

De bedste hilsner

Kampgear / Casper

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:36

Synes det er en meget flot webshop.

Men er det meningen at tekst typografien ved "om mig" siden skal være anderledes i forhold til resten af typografien af siden?

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:48

Hej Martin

Mange tak. :)

Det er godt spottet. Jeg har haft et font-problem lige fra starten og kan derfor ikke få det til at spille med resten af undersiderne. Det er hamrende frustrerende, men ikke noget jeg mener, skulle holde mig fra at gå live alligevel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:33

en godkendt side Smile

kontakt siden en kontaktformular derved lettere at kontakte jer.

social knapper frem google plus ,facebook og twitter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 23:02

Mange tak Mikael :)

Jeg har tænkt på kontaktformularen og har sat designerne i gang med det.

Hvad Facebook osv. angår, så smider jeg dem ikke op, før der er lidt liv på siderne :)

Tak for din feedback!

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Total Webløsning Skrevet kl. 00:21

Hej Casper flot site. Mht. Google kommer det meget an hvad du selv gør. Når jeg søgemaskine optimere et site, går der typisk ikke over en uge før hjemmesiden har fundet nogle gode placeringer på google. Hvis du overvejer at få udarbejdet en seo løsning til din nye shop, er du meget velkommen til at kontakte mig i en privat besked. God aften.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:49
Så godt siden tidligere via Mikenta (Nicky) på facebook :-) Du har helt sikkert fat i den lange ende, super fedt design.

Noget jeg måske selv ville efterlyse var nogle billige sække eventuelt uden fyld, som man kan hænge i garagen uden at tænke nærmere over miljøet omkring den (frost, fugt osv) samt den kendte med at man ikke får brugt den ligeså hyppigt som forventet ;-) Der vil så også være grundlag for at opgradere, når man har testet om det med en sandsæk i huset er noget for en. Det ville personligt give mig skubbet, at jeg på billig vis kan afprøve om det er noget for mig

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 03:50

Lige et forslag til noget linkbuilding.
Smid dog en et link til din webshop i din signatur her på amino!

Det kan både gøre du bliver indekseret hurtigere (når Google tjekker amino tjekker den også linksene her, den ser din webshop og automatisk går hen til din webshop og crawler den).

Plus, jo flere links du har til din side, jo mere vigtig anser Google din side for at være = du kommer højere op i søge resultaterne. 

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 09:28

Mange tak til jer alle for jeres feedback!

@ Asbjørn - Tak for tilbudet. Jeg giver lige google et par uger og ser, hvad der sker. :)

@ M.P - Fedt at høre at det bliver spredt så hurtigt!
Hvad sandsækkene angår, så har jeg to uden fyld. :) Denne er dog kun 70 cm høj, egnet til fitnessbrug og koster DKK 279.
Denne er 180 com, egnet til de hårde drenge og koster DKK 1299.

Når du bliver trætte af dem, har jeg en masse, der er maskinfyldt.

@ Kumuluzz - Helt enig i at det er smart med en signiatur! Jeg må indrømme, at det er gået fuldstændigt forbi mig, da jeg har haft en del andet at se til. :) Men nu er den oppe! Dog burde jeg overveje et PLUS abonnement.. Det er ikke meget man må skrive.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:43

Rigtig flot side og ikke mindst brugervenlig.

Har efterhånden en del erfaring med shops fra Cyklop Studio. Og de har et meget højt niveau, der gør arbejdet for folk som os meget taknemmeligt.

Er overbevidst om, at du får succes med denne nye shop.

Johannes

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)