Jeg har kun to små forslag til ændringer. Jeg ville gøre produktbillederne lidt større på forsiden, så de springer mere i øjnene.
Og så ville jeg ændre de røde produktbeskrivelser under billederne, da de mange forskellige farver virker lidt rodet i mine øjne. Jeg ville ændre dem til sort skrift, så der kommer mere ro på.
Ellers godt arbejde, synes jeg.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hej TT Jeg har prøvet at ændre det til større billederne, men efter at have kigget på de forskellige størrelse, så mener jeg, at dette er bedst. Dog mange tak for din feedback og jeg vil klart tage det op til overvejelse endnu en gang!
Angående farverne så havde jeg selv tænkt at det kunne være det blev for rodet. Jeg agter at splitteste dette, så jeg kan få lidt flere meninger end min og din. :)
Det er godt spottet TT. Jeg formoder, at det var en mobil enhed du så min shop på? Det har det med at lave ged i nogle småting, men det burde være fikset nu.(?) :)
Det er godt spottet TT. Jeg formoder, at det var en mobil enhed du så min shop på? Det har det med at lave ged i nogle småting, men det burde være fikset nu.(?) :)
Nej, jeg sidder på min Mac i Firefox :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.