Jeg var overbevist om at 'kelvin' havde noget med lys at gøre. Og altså ikke rasterfinhed af den sorte farve. Man lærer noget hver dag - fantastisk.
Jeg ved ikke lige, hvor "rasterfinhed" kom fra?
Kelvin er der ingen grund til at være i tvivl om; det er en temperaturskala, hvor 0 grader Kelvin = det absolutte nulpunkt.
Lord Kelvin lavede forsøg med opvarmning af sort stof til forskellige temperaturer, hvorved det udsendte forskellige farver og opstillede en lov om dette; derfor er det korrekt, at Kelvin også har noget med farver (og dermed lys) at gøre.
Tilbage til app'en - vil stadig gerne have en 'hvad kan den bruges til'? Hvad ville jeg f.eks. som grafisk designer bruge den til?
Ovenstående svarer lidt til, at du går ind i en lingeributik og spørger ekspedienten: "Hvad kan jeg som mand bruge en brystholder til?".
Som systemudvikler er det mit job at opfylde folks behov, ikke at opfinde et, og da slet ikke gratis.
Jeg kender ikke dig eller din branche, og således ikke dit behov, så der kan jeg ikke hjælpe dig.
Jeg er dog glad for at se, at der er mange andre, der mener at kunne bruge app'en.