Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værsgo': en gratis farveskala applikation

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære aminoer, aminaer og amiños. Som nørd af Guds nåde og med både lyst og licens til at være det, går noget af min fritid med at lave små smarte apps, som kan bruges til noget. I dette tilfælde kan du hente resultatet helt gratis.

Egentlig startede denne app med at være til brug for at male, idet jeg altid sloges med at finde den rigtige hudfarve, hvadenten det gjaldt akvarel, olie eller pastel. Jeg har siden brugt app'en også til at finde farver til hjemmesider og udbygget den tilsvarende,  og jeg tror, at du også kan have glæde af den.

Okay, den kan udbygges mere, og det vil jeg gøre, men det skal så koste noget. Den nuværende version løser ihvertfald et problem, man ofte har, når man skal forsøge at vælge en farve til f. eks. en hjemmeside: man har ikke noget at holde den op imod. Dette problem er løst.

Se nogle eksempler og download app'en her: http://williamsedb.dk/wcolor-williams-gratis-farveskala.aspx.

God fornøjelse!

PS: Til Amino: Der mangler et gul-og-gratis-agtigt punkt i menuerne, så jeg har valgt det, der ligger nærmest. Mon ikke der er andre end mig, der gerne vil dele ud af deres viden?

Og endnu mere PS: Det virker altså uhensigtsmæssigt, at man skal skrive linket to gange for at indsætte det.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Greenberg & Son Skrevet kl. 10:11

Sjovt tænkt, den er allerede i brug :o)

Og ja, der er udviklingsmuligheder, så tror jeg godt den kan være penge værd.

Greenberg & Son udfører kundeundersøgelser på små håndholdte terminaler.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 10:15

Det er godt tænkt William:)! Fedt, at du deler det gratis.

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:16

Jeg ville foreslå at sætte dig  lidt ind i Silverlight, også smide den online så jeg ikke behøves at downloade den. Det er ikke så avanceret når du alligevel har udviklet det i .NET . Jeg tror på at små applikationer som denne *SKAL* fungere online, ellers virker det ikke.

Jeg har i hvert fald personligt altid i baghovedet "nå, er det mon en virus?" før jeg skal hente filen.

Fedt du deler og held og lykke med det :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 10:20

Yes godt tænkt. Sjovt og brugbart.

Tak fordi du deler.

Simon

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 15:24

Måske skulle jeg vove pelsen og spørge, hvad du godt kunne tænke dig af funktioner i Williams farveskala, hvis du skulle købe den.

Nogle punkter, jeg allerede har under overvejelse er:

Valg af forskellige farver til baggrunden.
Visning af detaljer om en enkelt farveplet når man parkerer musen på den
Visning af evt. systemfarver
Indtastning af baggrundsfarver i et af de tre formater: RGB, CMYK ell. Hex

Så: kom bare med det.

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 23:25

Jeg har nu upload'et en professionel version af farveskalaen til en, mener jeg selv, billig penge.

Jeg lader gratis-versionen ligge i hvert fald et stykke tid endnu, men den har holdt flyttedag.

For god ordens skyld følger derfor lige anvisninger.

Gå ind på: http://williamsedb.dk/WColor-Williams-FarveSkala.aspx og tryk på download-linket; der finder du det nye link til gratis-versionen.

På ovenstående side kan du også lige se, hvordan den nye version ser ud.

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 23:24

En ny version af den gratis farveskala er nu tilgængelig.

På download-siden finder du en log over ændringer, der primært er rettelse af afrundingsfejl og optimeringer.

Gå ind på: http://williamsedb.dk/WColor-Williams-FarveSkala.aspx og tryk på download-linket; der finder du linket til gratis-versionen.

Hvis du henter denne nye version, så husk lige at af-installere evt. tidligere version først.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)