Hej Amino's Jeg er ved at tage skridtet ud i at starte en webshop og i den forbindelse vil jeg gerne have lidt input til hvordan man kontakter leverandør og får dem overbevist om at de skal sælge produkter til mig til en god pris og helst på drop ship vilkår. Sender jeg bare en mail hvor jeg skriver "Hej, jeg vil gerne sælge jeres produkter kan vi få en aftale i stand omkring det...." eller skal jeg "smører" dem lidt mere og rose deres produkter, altså fedte for dem....jeg er jo ny startet og kan ikke præsentere dem for nogen salgsresultater eller andre tal. Er der nogen der kan komme med konkrete eksempler på hvordan en aftale/kontrakt mellem mig og en leverandør ser ud, gerne hvor det baseret på en dropshipping aftale. Pft. |
Hej Thomas
Når vi falder over mulige nye leverandører, så ringer vi til dem!
"Vi vil gerne vide mere om jeres produkt - er det muligt at lave en forhandler aftale?"
Så har man stukket en finger i jorden og har en fornemmelse for om der er grundlag for et fremtidig godt samarbejde. Det praktiske kommer efterfølgende (betalingsbetingelser, fragtmuligheder, priser, forhandler rabat) For os er samarbejde og god gensidig service, vigtigere end evt. 2 % xtra i avance.
Håber det hjælper dig videre.
Søs