Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser af trafik - ingen køb

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Først troede jeg at der manglede beskrivelser til det enkelte produkt,

hvilket der jo klart gør når man ser oversigten over estate kaffe, men klikker man sig hele vejen igennem,

dukker der minsanten en beskrivelse op.

den skal være til at finde allerede i listen, syntes jeg, da det er den der skal få mig

til at give 55,- kr for 1/4 kg kaffe -
jeg vil købe en god historie omkring denne kaffe, som jeg så kan øse ud af, når jeg serverer den for mine gæster.

kvalitetsgarantier, - tilfredshedsgarantier.

og så mangler der helt klart store billeder.

når der står man kan klikke for at se et stort billede, forventer jeg et STORT billede,

og ikke bare en kopi af den jeg lige har klikket på.

det store billede skal jeg bruge til endnu en bedømmelse af produktet,

så det er også vigtigt at billedet er skarpt, og indbydende lækkert.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:21
Jeg vil da også gerne lige givet min mening tilkende her, for der er ingen tvivl om at det er en lækker butik med mange lækre ting, men der mangler ligesom et eller andet.... Nogle af tingene har du allerede fået, men lidt mere her fra mig:

Er det bare på min pc ??? at dit topbanner er mindre på din forside end på de andre sider ? Det er godt nok en lille detalje, men ligesom stavefejl skal undgås, så skal det også være i orden :)

Jeg syntes også helt klart at der er alt for meget tekst på forsiden og det er lidt negativt ladet (er nævnt). Vend det rundt. Fortæl mig om fordelene. Hvad gør jeres butik til noget helt specielt. Fortæl mig på forsiden at jeg her kan få noget ekstraordinært, som ikke findes alle steder osv.

Send ud som gave. Det kan jeg slet ikke se at I har og det er da oplagt.. Pak tingene flot ind og send det direkte til modtageren.

Brug de forskellige mærkedage (valentinsdag, morsdag, jul, påske osv) til at profilere jer på. Lidt ligesom Interflora gør med deres blomster man sender til mærkedage. Foreslå evt. nogle pakkeløsninger, som folk kan vælge imellem til fødselsdag osv.

Og når I sender ordrer ud, så vedlæg smagsprøver på nogle af jeres andre varer, så folk får kendskab til dem. Det er altid en god ide :)

Og/eller giv en pose kaffe/the eller andet med ved køb over x kroner, så der er noget at hente for mig og jeg dermed putter lidt ekstra i kurven.

Det er ikke sikkert at du/I kan/skal bruge det hele, men det var blot noget af det, som jeg selv ville gøre og jeg ønsker jer rigtig megen held og lykke med butikken, for lækre ting, det er det altså

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:43
Jeg synes det er en fin internetbutik i har fået sat op, dog passer den bare ikke så godt til en delikatesse-shop :)

Jeg ville selv investere i et unikt design, som passer lidt bedre til hele "fin chokolade & delikatesse" emnet, så jeg tænker "KVALITET!" så snart jeg besøger siden.

Se evt. http://www.chokolotten.dk/

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 20:19
Hej Tdinsen

Som Mikkel også er inde på, så søger folk måske ikke decideret på chokolade eller kvalitetskaffe. Prøv at gøre dine varer til en del af et koncept.

Godiva bruger live support løsningen, som vi forhandler, hvilket er grunden til at jeg kender dem lidt mere indgående.

Hvis du kigger på deres hjemmeside, vil du opleve, at de ikke sælger kvalitetschokolade, men Mors dags gaver, som indeholder den lækreste chokolade fra Godiva.

De sælger firmagaver - de sælger indpakningen - de sælger oplevelsen.

I skal sælge de lækreste små kærlighedsgaver, mors dags gaver, fars dags gaver (for den sags skyld) indeholdende kvalitetskaffe og den lækreste italienske nougat fra La Molina.

Nå jeg lod mig lige rive med af stemningen.

Kig på deres billeder og stemningen bag.

Håber at I kan bruge det til noget.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:37
Du er inde på noget helt rigtigt, Martin!

Det er meget tit at man som "produkt-mand" glemmer hvad det er folk køber. De køber nemlig ofte ikke "produkter" - men "løsninger på problemer eller behov". Og det er noget helt andet.

Man køber ikke dyr chokolade uden grund. Spil på det og sælg det. Der er masser af muligheder i det. Sælg pakker og abonnementer på chokolade der opfylder nogle af de behov og løser de problemer som folk har.

Hvad med en "Sex til d. 1." pakke som manden kan bestille som en fast månedlig pakke til konen (med optimistisk håb om intim respons til gengæld :))
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 20:58
Hæ hæ.

Den var der sikkert nogen af os, som godt kunne bruge engang imellem.

Men du har ret.

Hvis jeg kigger indad i vores firma, så kan jeg også se, at vi på rådgivningssiden ikke sælger analyser og rådgivningsopgaver indenfor online kundekontakt, men rent faktisk løsninger til at øge kundetilfredsheden, skabe kunderelationer og reducere serviceomkostninger. ( hmm øjenåbner - nu bliver jeg nødt til at ændre vores forside damn...)

Det samme kunne man sige om vores kundeserviceværktøj fra InstantService.
Til at starte med forsøgte vi at sælge det som en chat og email management løsning. Men idag har vi i stedet for fremhævet InstantInvite - funktionen, som gør at virksomheder kan reducere frafaldsprocenten på indkøbskurven, tilpasse markedsføringskampagner på baggrund af besøgendes adfærd. Så bliver løsningen på pludselig til et produkt, hvor potentielle kunder kan se ideen med det.

Jeg tror den har været nævnt før(og kan ikke huske den helt nøjagtig), men der var en producent af boremaskiner, som markedsførte sig med at de solgte boremaskiner. Pludselig vendte de markedsføringen om og solgte i stedet på de borehuller, som den her maskine kunne lave. Og det gav vist pote. PS hvis der er nogen som kan huske den bedre end jeg, så er de velkomne til at genfortælle den.

Så som Mikkel siger... Sælg dagen-derpå-gaver, når du ikke kom hjem som aftalt med kæresten. Kig eventuelt på Interflora-reklamerne. De sælger heller ikke blomsterne, men de uanede muligheder og friheder det giver os mænd i forhold til at give vores udkårne en buket blomster fra Interflora. Så bliver det lige pludselig til fadøl serveret på sofaen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:08

Jeg synes det er en rigtig flot og indbydende side :·)

Jeg har dog ledt og ledt efter information om hvor meget det koster at få varerne leveret.... da der er stor forskel på hvad webbutikker tager for dette synes jeg det skal stå på forsiden - eller som minimum under jeres handelsbetingelser.

Derudover ville det også være godt at vise et billede af chokoladepakken i baggrunden og selve chokoladen i forgrunden - eller kun chokoladen. Så man bedre kan se hvor lækkert det er :·)

Og så en ide: Hvad med at lave nogle gavepakker med lidt forskelligt i - som man kan bestille og sende til en god ven - evt. suppleret med et kort og hvor tingene er pakket i en fin kurv eller lign.

Forøvrigt er min erfaring at hvis der ikke er supertilbud, udsalg eller lignende, er det mellem 1-3% af de besøgende som rent faktisk ligger en ordre. Så der skal mange besøgende til for at få mange ordrer :·)

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:22
Hej Alle sammen

Igen en stor tak til alle der er kommet med input til www.maarbjergshop.dk. Især Mikkel deMib´s ide med ´sex til den første´ er jeg helt vild med og skal på en eller anden måde have implementeret ideen ;-)

I det hele taget har det være super input og som det også nu fremgår, så har jeg taget flere af ideerne til mig og alene tiden har gjort at jeg ikke har fået endnu flere af jeres ideer online. Det kommer!

Som om det ikke var nok, så er der rent faktisk kommet gang i salget. Ikke fordi det er noget man bliver rig af, men det giver blod på tanden og succes skaber som bekendt succes.

Tak for hjælpen

Tdinsen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)