Først troede jeg at der manglede beskrivelser til det enkelte produkt, hvilket der jo klart gør når man ser oversigten over estate kaffe, men klikker man sig hele vejen igennem, dukker der minsanten en beskrivelse op. den skal være til at finde allerede i listen, syntes jeg, da det er den der skal få mig til at give 55,- kr for 1/4 kg kaffe - jeg vil købe en god historie omkring denne kaffe, som jeg så kan øse ud af, når jeg serverer den for mine gæster. kvalitetsgarantier, - tilfredshedsgarantier. og så mangler der helt klart store billeder. når der står man kan klikke for at se et stort billede, forventer jeg et STORT billede, og ikke bare en kopi af den jeg lige har klikket på. det store billede skal jeg bruge til endnu en bedømmelse af produktet, så det er også vigtigt at billedet er skarpt, og indbydende lækkert. |
Jeg vil da også gerne lige givet min mening tilkende her, for der er ingen tvivl om at det er en lækker butik med mange lækre ting, men der mangler ligesom et eller andet.... Nogle af tingene har du allerede fået, men lidt mere her fra mig:
Er det bare på min pc ??? at dit topbanner er mindre på din forside end på de andre sider ? Det er godt nok en lille detalje, men ligesom stavefejl skal undgås, så skal det også være i orden :)
Jeg syntes også helt klart at der er alt for meget tekst på forsiden og det er lidt negativt ladet (er nævnt). Vend det rundt. Fortæl mig om fordelene. Hvad gør jeres butik til noget helt specielt. Fortæl mig på forsiden at jeg her kan få noget ekstraordinært, som ikke findes alle steder osv.
Send ud som gave. Det kan jeg slet ikke se at I har og det er da oplagt.. Pak tingene flot ind og send det direkte til modtageren.
Brug de forskellige mærkedage (valentinsdag, morsdag, jul, påske osv) til at profilere jer på. Lidt ligesom Interflora gør med deres blomster man sender til mærkedage. Foreslå evt. nogle pakkeløsninger, som folk kan vælge imellem til fødselsdag osv.
Og når I sender ordrer ud, så vedlæg smagsprøver på nogle af jeres andre varer, så folk får kendskab til dem. Det er altid en god ide :)
Og/eller giv en pose kaffe/the eller andet med ved køb over x kroner, så der er noget at hente for mig og jeg dermed putter lidt ekstra i kurven.
Det er ikke sikkert at du/I kan/skal bruge det hele, men det var blot noget af det, som jeg selv ville gøre og jeg ønsker jer rigtig megen held og lykke med butikken, for lækre ting, det er det altså