Synes der mangler lidt beskrivelse af selve beregningen.
- Tager beregningen udgangspunkt i forskellen på minut og sekund afregning? - Hvis man indtaster 2,5 time pr mdr og 150 opkald, så bliver det i snit 1 minut, men man rammer jo aldrig 100 % på et minut og har man minut afregning betaler man så for enten 1 eller 2 minutter. Tager du højde for det? - Hvis man sender sms'er og ringe til udlandet, hvordan indsætter jeg det?
Først, mange tak for dit feedback. Det bliver beregnet pr. minut. Så det vil jeg tilføje til beskrivelsen, samt tiløje oplyse om det enkelte abonnement er sekund eller minutbaseret. Udlandstelefoni vil jeg måske overvej at tage med, hvis det forholdsvist er overskueligt hos teleselskaberne at finde disse priser.
Kristian Konradsen:
Derudover savner jeg lidt flere informationer om de enkelte abonnementer i oversigten. En læs mere knap, hvor jeg lige kan se de vigtigste informationer inden jeg går videre. Gider ikke lede efter sådanne ting på teleselskaberns hjemmeside. Det er de tal, som ikke står ved de enkelte abonnementer, men som man skal ind på en særskilt side for at finde.
Ja det ville være en god idéen at have en side med lidt tekst, som en tabel med priser. Helt klart noget jeg vil implementere i den kommende tid.
Kristian Konradsen:
Sammenlignsfunktionen nede i bunden er super smart - men hvorfor er der ikke en knap i toppen?
Det er jo typisk de første man vil sammenligne og så kommer man ikke ned i bunden. Jeg har valgt 6 produkter og så ser designet ikke pænt ud.
Ja kan godt se den gemmer sig. Har indnu ikke fundet det helt rigtige sted at placere en i toppen :)
Kristian Konradsen:
Derudover - sæt en større "køb her " knap på :O)
Vil prøve at se om der er plads til det.
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
1. Umiddelbart synes jeg det ser godt ud, jeg villle nok lave et menupunkt til beregneren i menuen, da det ikke er logik for alle at man lige trykker på logoet.
2. "Dit oplyste forbrug pr. måned" er det ikke ligegyldig information, når man stadig kan se det i boksen? Det tager også en del plads i toppen.
3. "Køb her" knappen, gør den større, evt. tænker jeg at man samtidig skulle gøre hele feltet klikbart? Og så evt. en svag/blød blå eller grå farve til hver anden, så "baggrundsfarven" skifter - hvis du forstår.
4. Synes der mangler en overskrift på "Sammenlign", derudover ville jeg sætte en knap i toppen eller en der følger med når man scroller - da det jo ik er sikkert at man ser dem alle igennem og kører ned i bunden.
Det var lige hvad jeg havde:)
Mange tak for dit feedback :)
1. Det vil jeg tilføje.
2. Både og. Synes det er vigtigt at vise hvad man har søgt på.
3. Ja det vil jeg overveje.
4. Det kunne faktisk være ret smart med en knap der følger ens scroll.
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Første tanke (da jeg så post): Taletidher.. er det en slags kemikalier eller... nåår. det er 3 ord.
2. tanke (da jeg åbner siden): What do I do??
3. tanke (da jeg prøver at beregne): Jeg aner ikke hvor mange sms'er eller mms'er jeg sender.. eller hvor mange opkaldsforsøg jeg har?
3.1 Måske man bare skal kunne vælge "Fri sms/mms" som en søgemulighed?
Derudover virker det som om den regner rigtigt :-) ... En enkelt kommentar: Mange forbrugere er måske "underlagt" et bestemt forbrug grundet det abonnement de har - derfor kan man måske spørge anderledes i beregneren. Istedet for "Hvor mange timer taler du i telefon pr. mdr.?" så kunne man spørge simplere: "Timer taletid pr. mdr."
Jeg kan iøvrigt godt li at beregneren og data ligger på forsiden - frit tilgængeligt og øverst, så jeg ikke skal scrolle for at finde den :-)
Overveje også at lave en android / iphone app. Men der går nok lige lidt tid.
Christian Ez:
3.1 Måske man bare skal kunne vælge "Fri sms/mms" som en søgemulighed?
God idé. Du kan også skrive 9999 skal den nok finde et abonnement med fri sms eller mms : - )
Christian Ez:
Derudover virker det som om den regner rigtigt :-) ... En enkelt kommentar: Mange forbrugere er måske "underlagt" et bestemt forbrug grundet det abonnement de har - derfor kan man måske spørge anderledes i beregneren. Istedet for "Hvor mange timer taler du i telefon pr. mdr.?" så kunne man spørge simplere: "Timer taletid pr. mdr."
Jeg kan iøvrigt godt li at beregneren og data ligger på forsiden - frit tilgængeligt og øverst, så jeg ikke skal scrolle for at finde den :-)
/Christian
Beregningerne er selvfølgelig rigtige og inkludere også mulige tillægspakker.
Du kan prøve at regne efter : - )
Ja det vil jeg lige overveje med at ændre teksten.
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson