Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på Taletidher! - mobilabonnementberegner

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Efter en længere periode er jeg endelig med http://www.taletidher.dk

Kunne godt derfor tænke mig noget feedback både ris og ros : )

Sig endelig til hvis i har nogle tips til søgemaskineoptimering af sitet.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 10:28

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:42

din søge funktioner virker jeg klikket 50 timer telefon samtale om måneden der kom ingen forslag frem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 10:44

Mikael christiansen:

din søge funktioner virker jeg klikket 50 timer telefon samtale om måneden der kom ingen forslag fre

Det skulle meget gerne virke har du Javascript slået til :- )

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:23

Àsgeir Gunnarsson:

Mikael christiansen:

din søge funktioner virker jeg klikket 50 timer telefon samtale om måneden der kom ingen forslag fre

det ved jeg ikke om er slået men vis alt muligt skal slås til for at se mister du mange mennesker der kan se din søge funktion virker , lav det så der ikke behøver virke med alt muligt såsom flash og Javascript og med mere vis du ønsker alle kan se det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 11:40

Mikael christiansen:

Àsgeir Gunnarsson:

Mikael christiansen:

det ved jeg ikke om er slået men vis alt muligt skal slås til for at se mister du mange mennesker der kan se din søge funktion virker , lav det så der ikke behøver virke med alt muligt såsom flash og Javascript og med mere vis du ønsker alle kan se det

Ja skal nok lave en advarsel hvis man ikke har Javascript slået til :) Det er slået til automatisk for de fleste browsere.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Synes der mangler lidt beskrivelse af selve beregningen.

- Tager beregningen udgangspunkt i forskellen på minut og sekund afregning?
- Hvis man indtaster 2,5 time pr mdr og 150 opkald, så bliver det i snit 1 minut, men man rammer jo aldrig 100 % på et minut og har man minut afregning betaler man så for enten 1 eller 2 minutter. Tager du højde for det?
- Hvis man sender sms'er og ringe til udlandet, hvordan indsætter jeg det?

Derudover savner jeg lidt flere informationer om de enkelte abonnementer i oversigten. En læs mere knap, hvor jeg lige kan se de vigtigste informationer inden jeg går videre. Gider ikke lede efter sådanne ting på teleselskaberns hjemmeside. Det er de tal, som ikke står ved de enkelte abonnementer, men som man skal ind på en særskilt side for at finde.

Sammenlignsfunktionen nede i bunden er super smart - men hvorfor er der ikke en knap i toppen?

Det er jo typisk de første man vil sammenligne og så kommer man ikke ned i bunden. Jeg har valgt 6 produkter og så ser designet ikke pænt ud.

Derudover - sæt en større "køb her " knap på :O)

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 12:35

1. Umiddelbart synes jeg det ser godt ud, jeg villle nok lave et menupunkt til beregneren i menuen, da det ikke er logik for alle at man lige trykker på logoet.

2. "Dit oplyste forbrug pr. måned" er det ikke ligegyldig information, når man stadig kan se det i boksen? Det tager også en del plads i toppen.

3. "Køb her" knappen, gør den større, evt. tænker jeg at man samtidig skulle gøre hele feltet klikbart? Og så evt. en svag/blød blå eller grå farve til hver anden, så "baggrundsfarven" skifter - hvis du forstår.

4. Synes der mangler en overskrift på "Sammenlign", derudover ville jeg sætte en knap i toppen eller en der følger med når man scroller - da det jo ik er sikkert at man ser dem alle igennem og kører ned i bunden.

Det var lige hvad jeg havde:)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:19

Hvorfor har du ikke nanomobil med ? dem har jeg lige skiftet til og kan også se det stadig ville være det billigste for mig :)

Ellers fin nok ide, men få alle selskaber med også selvom du måske ikke tjener på dem :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 15:09

Articoli.dk - tilføj link:

Hvorfor har du ikke nanomobil med ? dem har jeg lige skiftet til og kan også se det stadig ville være det billigste for mig :)

Ellers fin nok ide, men få alle selskaber med også selvom du måske ikke tjener på dem :)

Har skam også Nanobmobil med :)

Prøv at trykke ALT + F og søg på nano. Har desuden næsten alle selskaber med. Selvom jeg ikke tjener noget på nogle. Cirka 12-14 selskaber tjener jeg ikke noget på.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)