Skriv pm med link til website, til alle dem som vil benytte sig af tilbudet |
Jeg snupper også gerne et tilbud.. Så kan jeg selv slappe af i en uge :0)
Jeg snupper også gerne et tilbud.. Så kan jeg selv slappe af i en uge :0) |
|
Nej ligesom der ikke står nogle steder at i deler 100.000 links ud. Der står at i deler for over 100.000,- links ud. |
Nu skal vi jo lige læse tilbudet ordenligt.. Det er tilmelding til 65 linkkataloger med individuel SEO artikel til hver! Arbejdet med at skrive 65 individuelle SEO artikler samt tiden man bruger på at tilmelde 65 linkkataloger er vel nok 16.250 kr. værd, hvis det vel og mærke er gode SEO artikler. Det giver en gennemsnitspris på 250 kr. pr. SEO artikel/tilmelding, hvilket vel nok er en hel fair pris. Problemet i det hele, som jeg ser det er bare, at der ikke findes 65 danske linkkataloger der har en SEO værdi på 250 kr. Af linkkataloger der har en værdi som bare tilnærmelsesvis er værd at investere penge på at blive optaget i, kan jeg komme i tanke om bare 2! Dmoz med pagerank 8 og gratis.dk som er det eneste danske katalog udover Dmoz som har en pagerank på over 5. Man kan vel diskutere om pagerank 4 og 1000 backlinks er 250 kr. værd. I så fald kan der føjes en fire - fem stykker yderligere på listen. Af danske linkkataloger findes der i alt lige over 200. Men alle jeg kan komme i tanke om på nær den jeg her har nævnt, har enten pagerank 0 - 3 og/eller ikke mere end maks 175 backlinks. Dette vil naturligvis stadig have en SEO værdi.. Bare ikke en værdi der står i mål med investeringen. |
Hold da op, der er vist en som har undersøgt nogle ting :) Jeg mener bestemt ikke at linkkataloger er noget værd efterhånden. Og hvis jeg skulle gætte så vil de blive straffet yderligere, for det eneste de har til formål er at skabe links til andre sider. Google skal nok få hammeren frem og slå lidt hårdere. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
EDIT: Jeg læste sgu forkert - er enig :) |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Det kommer an på om det er siden man linker til, eller siden som linker, der bliver straffet ;-) |
Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!
Jeg modtager gerne karakter :)
Yes - jeg læste forkert! Jeg har rettet det hehe :-) Tak. |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Hej Casper Nu er det nok lidt sent ude og det 5 pladser er sikkert taget - men hvis ikke, så vil jeg meget gerne benytte mig af dit tilbud: http://www.kinesiotape-shop.dk Med venlig hilsen Frederik Skøt |
Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.