Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere sprog? hvad synes du??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lavet en hjemmeside sammen med et par venner. Vi er nu tæt på at have skitsen færdig, og kunne tænke os at lave en engelsk version af vores hjemmeside. Jeg kunne godt tænkte mig at høre om der er nogle der har en fantastisk ide til hvordan jeg kan gøre det, så det er pænt og overskueligt. Og hvis det er muligt må i meget gerne linke til andre hjemmesider der har det som i snakker om, så det er muligt for mig at se det rent visuelt :)

Derudover kunne det også være rart med noget generelt feedback på hvordan siden ser ud ;) så kommenter meget gerne. Og ja, jeg kan godt lig kritik, hvis det altså er konstruktivt ;)

Det drejer sig om www.findkollegie.dk

tak på forhånd :)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:08

er der ikke nogen der kan hjælpe mig? :-)

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 10:14
Du kan lave et underdomæne på engelsk - fx en.domæne.dk.

Og så er det vel bare at sætte et dansk og et engelsk flag ind på siden.

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Horsens
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:21

Det kommer helt an på hvordan du ønsker at oversætte siden. Her til kan du stille dig selv følgende spørgsmål:

- Skal den engelske sides struktur have mulighed for at være forskellig fra den danske?
- Vil du manuelt oversætte siden, eller kunne en maskinoversættelse være en mulighed?

Hvis du ønsker en anden struktur på den engelske side, ville den smarteste løsning være at lave en "kopi" af siden, og ligge siden på et andet domæne eller underdomæne som Nicklas Wesche siger.

Hvis strukturen kan være det samme kan du gøre det samme som ovenstående. Nogle CMS systemer giver også mulighed for at have flere sprog på dit content, så dette betyder også noget.

Den sidste og nemmeste mulighed er at lave en rå maskinoversættelse, f.eks. ved hjælp af Google Translate (Hvis strukturen skal være den samme). Dette har de f.eks. gjort på denne side: limas.dk

Håber dette gav dig lidt information til at finde ud af hvilken retning du skal tage :-)

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:22

Hejsa

Hvis du stadig har brug for det kan vi da godt lave dig en engelsk version

www.tjenester.dk

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)