Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurra - bebsen er født !

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Min nye 'bebs' er ikke af kød og blod, men derimod en digital hjemmeside med tøj til børn og babyer.

Se: bebsen.dk

Jeg deler den med jer her på amino så i kan se hvordan en affiliate side også kan se ud.

Meningen med bebsen er at det skal være en seriøs side, der giver 'mer værdi' for brugerne.

siden fungere som en portal hvor brugerne får et overblik over børnetøj fra mange forskellige webshops, og strukturen er bygget som som én stor webshop med med pt ca. 2.000 varer.

Kort om siden

• Siden er lavet i wordpress
  • Designet er købt for 35$
  • Der bruges 10-15 plugins for at få alle funktioner til at fungere.
  • Kunderne sendes, gennem affiliate deeplinks, direkte ud til en webshop hvor varen kan købes
  • Det har taget meget lang tid at få varer og tags på siden.

Jeg har købt mig til lidt trafik, og jeg kan se i analytics at brugerne i gennemsnit ser 8-10 sider, og til sidste klikker videre til en webshop, så jeg har en god fornemmelse af at konceptet med fungere.

Jeg har netop givet søgemaskinerne adgang til indeksering, så må vi håbe at siden bliver fundet gennem organiske søgninger i fremtiden.

mht. til feedback, så kan jeg ikke ændre så meget i designet, men indhold etc. kan selvfølge tilpasses.

mvh

Lars kristensen

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:34

Lars Kristensen:

Se: bebsen.dk

Glæder mig meget til at vise konen siden :P... Men det eneste der sker, er at siden loader og loader, der kommer ingenting frem :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:41

Først - den overskrift fangede mig med det samme! Godt gået ;) 

Jeg kan ikke rigtig komme ind på siden, den loader og loader... :-) 

Glæder mig ellers til at se den! 

EDIT: Efter 5 minutters load, kommer siden endelig frem :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 20:45

Sebastian K. Sørensen:
Efter 5 minutters load, kommer siden endelig frem :) 

Det var godt nok ikke lige planen, jeg håber ikke jeg kommer til at fortryde at siden er hos one.com!

Jeg tror det skyldes at der ikke har været trafik på siden et par timer, så severen har sikkert sendt harddisken med siden i dvale.(jeg krydser fingrer)

ang. overskrift / domænenavn, så håber jeg at navnet kan huskes?

Neeeeej-da:
Glæder mig meget til at vise konen siden

Ja, endelig. Spørg hende lige hvordan hun oplever brugen af tag(links) på kryds og tværs af siden, og også hun hun bliver inspireret af de relaterede varer.

mvh

Lars Kristensen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:57

en lige lovligt tung forside klikket bare på 1 billedet nederste på siden den var på over 100.000 kb i i alt ligger der over 1 mb bare på forsiden

det burde kunne laves i mindre kb , husk når man først gang kommer ind på en siden går det lang tid fordi man ikke har besøgt den før derfor oplever du ikke samme problemer , da du sikkert før har været inden på din egen hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:00
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 21:06

Hej Lars,

Jeg ved vi har haft snakken her på amino - jeg deltog selv i den for nogle år siden. Affiliate marketing i bunden af din shop, markerer for mig som kunde altså at du er useriøs. Istedet for at lade kunden koncentrere sig om sit køb hos dig, leder du hun eller ham videre, istedet for at skabe profit til dig selv.

Navnet fanger ja, men dit design forvirrer mig meget. Jeg gik ind på siden og tænkte. Og hvad skal jeg bruge det til. Det var som en bombe der sprang i hovedet på mig.

Flotte farver som virkelig appelerer til ens barnlige hjerte, som gerne vil forkæle en guldklump.

Hav en super god dag!

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 21:30

Lars Kristensen:
Det var godt nok ikke lige planen, jeg håber ikke jeg kommer til at fortryde at siden er hos one.com!

Jeg ved ikke om one.com er god til sådanne løsninger - men jeg har hørt at de har en del problemer med "større hjemmesider". Der er også mange der vælger meebox.net.

Lars Kristensen:
ang. overskrift / domænenavn, så håber jeg at navnet kan huskes?

Navnet kan sagtens huskes. Det er et super godt domænenavn :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hej

Jeg må give Michelle helt ret her. Det er meget forvirrende med reklamerne nederst på hjemmesiden. Jeg syntes hjemmesiden var hurtig nok at loade, på min iPhone 4S over 3G.

Da jeg gik ind på et af dine links (produkter), og valgte at jeg skulle gå til webshop, så kom jeg ind på en tom side.

Hvis du har et Cvr, og andre kontakt oplysninger så kan det være en god ide, at havde dem nederst på siden for at skabe mere troværdighed.

Mvh Kenneth
Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 21:52

Langsom eller ej, Jeg syntes det er skide godt gået! Det er da et ekstremt godt eksempel på hvor seriøs en indgangsvinkel man kan have til Affiliate marketing, og noget mange af os bør tage til os og lære af..

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)