Min nye 'bebs' er ikke af kød og blod, men derimod en digital hjemmeside med tøj til børn og babyer. Se: bebsen.dkJeg deler den med jer her på amino så i kan se hvordan en affiliate side også kan se ud. Meningen med bebsen er at det skal være en seriøs side, der giver 'mer værdi' for brugerne. siden fungere som en portal hvor brugerne får et overblik over børnetøj fra mange forskellige webshops, og strukturen er bygget som som én stor webshop med med pt ca. 2.000 varer. Kort om siden
Jeg har købt mig til lidt trafik, og jeg kan se i analytics at brugerne i gennemsnit ser 8-10 sider, og til sidste klikker videre til en webshop, så jeg har en god fornemmelse af at konceptet med fungere. Jeg har netop givet søgemaskinerne adgang til indeksering, så må vi håbe at siden bliver fundet gennem organiske søgninger i fremtiden. mht. til feedback, så kan jeg ikke ændre så meget i designet, men indhold etc. kan selvfølge tilpasses. mvh Lars kristensen |
Lars Kristensen:Se: bebsen.dk
Glæder mig meget til at vise konen siden :P... Men det eneste der sker, er at siden loader og loader, der kommer ingenting frem :)