Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online bookingsystem søges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger et bookingsystem til en eksisterende skønhedsklinik. Kunderne skal døgnet rundt kunne booke en tid. Kender du nogen systemer som opfylder nedenstående ønskeliste eller i al fald kommer tæt på? Kan sagtens være jeg er for optimistisk, men så bring mig venligst ned på jorden igen ;)

1. Det vil være allerbedst med et system som er uafhængig af det valgte CMS-system, så vi kan udskifte CMS-systemet.  Hvis det ikke kan lade sig gøre, så skal det være integrerbart med joomla eller wordpress. Hjemmesiden er statisk og slet ikke avanceret - hovedside med menu til underside.

Så et hint om wordpress eller joomla er bedst til den opgave vil være rart, hvis det andet ikke kan lade sig gøre. Har læst tidligere indlæg der frit efter hukommelsen siger: Vælg Joomla, hvis du vil køre en database over artikler - vælg wordpress hvis du vil lave en avis. Jeg hælder derfor igen til wordpress, men sidste gang endte det med en joomlaløsning. Her er der dog tale om etablering af nyt koncept med tilhørende ny hjemmeside, så valget er igen åbent. Vi starter stort set kun at have en hovedside og så en side, hvor man kan booke en tid, hvis man er interesseret i produktet.

2. Systemet skal fortsat virke på hjemmesiden selv om leverandøren af systemet går konkurs eller har servernedbrud eller bliver langtidssyg således at andres uheld ikke påvirker vores forretning negativt.

3. Vi ønsker ikke at dele vores booking/salgstal med hverken leverandør eller konkurrenter, så kun vi skal have fuldt overblik over disse.

4. Éngangbeløb/afdragsordning for installation af bookingsystem på hjemmesiden er at foretrække fremfor abonnement

5. Der skal tages automatisk backup af bookingerne, så vi aldrig kan miste én kunde pga. uheld.

6. Til at starte med er det kun én person der kan bookes to dage om ugen, men naturligvis skal det være muligt at skalere systemet så fx to kunder kan booke samme tid fx tirsdag 1/1 kl. 12, hvis vi udvider med mere personale.

Nogen forslag til valg af system? Forventer ikke noget gratis og vil foretrække en kommerciel løsning fremfor opensource, hvis den er væsentlig bedre. Men går selvfølgelig efter en prisbillig løsning og det kan da også være fint først at tage en lille simpel bookingløsning først og så udvide, hvis det er nødvendigt.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:03

Terapeut Booking klarer bookings, gratis SMS-påmindelser, GDPR sikre journaler og meget mere. Se hvordan du gør og opret dig på siden for at få fat i gratis måned på platformen

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 07:57

Hej Kaffedrikker.

Time-Book.dk booking system er lavet til skønhedsklinikker og kan de ting du skriver.

Plus meget mere.

Vi vil meget gerne hjælpe dig i gang. Derfor er vi friske på en god deal.

Venlig Hilsen

Team Time Book

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 08:05

Vi har tidligere lavet et bookingsystem som kan det du gerne vil have.
Send en om hvis du vil vide mere.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 08:29

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 14:30

Jeg har set jeres system før jeg gik på nettet for at spørge efter noget andet end jeres. Jeg er ikke interesseret i at være en del af en bookingportal, vil selv booke kunderne og jeres pris pr. måned er jo kun 3 gange dyrere end det bedste system jeg fandt sidste gang jeg var ude og kigge for nogle år siden i forbindelse med et andet projekt.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 11. Nov 11
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 15:04

kaffedrikker:

Jeg har set jeres system før jeg gik på nettet for at spørge efter noget andet end jeres. Jeg er ikke interesseret i at være en del af en bookingportal, vil selv booke kunderne og jeres pris pr. måned er jo kun 3 gange dyrere end det bedste system jeg fandt sidste gang jeg var ude og kigge for nogle år siden i forbindelse med et andet projekt.

Jeg ved ikke helt om det svar er til mig.

Men Time-Book.dk Bookingsystemet kan du også få på din egen webside og du kan også selv booke kunder.

Vores Booking system er gratis efter opstart. 0 kr. pr. måned.

Venlig Hilsen

Team Time Book

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 15:36

... mit svar var ang. jeres timebook system. Så på det i nat og der stod noget med 995 pr. måned, men håber da jeg tager fejl. Jeg er egentlig mest interesseret i et bookingsystem som opfylder mit ønske nr. 2 - hvis I går i dørken så vil jeg ikke sidde med min kalender fast i jeres system, men kunne køre videre uden jer. Det kan jeg ikke med jeres system, så vidt jeg kan se.

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 15:43

@lars - ser fint og prisbilligt ud - hvordan ser det ud med hensyn til mit ønske nr. 2. - hvis jeres server går ned, I går konkurs eller får ebola og ikke kan kontaktes, hvad sker der så med mine bookinger?

Tilmeldt 11. Nov 11
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 16:05

Det koster IKKE 995 pr månede. Det er GRATIS.

"2. Systemet skal fortsat virke på hjemmesiden selv om leverandøren af systemet går konkurs eller har servernedbrud eller bliver langtidssyg således at andres uheld ikke påvirker vores forretning negativt."

Vores bookingsystem ligger samme sted som Just-eat og Vestas.

De har ikke haft servernedbrud i mange år, efter hvad de siger.

De andre ting er heller ikke noget problem.

Men hvis du ikke syntes det passer til dig, ja så er det fair nok.

Venlig Hilsen

Team Time Book

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)