Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Så har jeg endelig haft tid til at få arbejdet lidt mere med min firma-hjemmeside. Jeg arbejder som selvstændig grafiker og webdesigner, og bruger derfor siden til at vise noget af mit arbejde frem.

Jeg vil gerne påpege, at SEO ikke har været en stor prioritering, da jeg primært får mine kunder ved mund til mund metoden og gennem netværk. De bedste ambassadører for ens virksomhed er jo tilfredse kunder :)

Hvad er jeres overordnede indtryk? Er den indbydende, oplever i fejl mm.?

Jeg er klar over, at den i høj grad opleves bedst i de nyeste browsere (IE9 fx. og nyere versioner af Firefox). Den kan dog også ses i de gamle browsere, men man går glip af nogle små detaljer som runde hjørner og transperante effekter. Dog ikke afgørende funktioner, hvilket også er grunden til, at jeg ikke har lagt meget arbejde i at understøtte dette for ældre versioner.

Jeg ser frem til jeres feedback.

www.designunivers.dk

Mvh. Michael Storm

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:44

For mit vedkommende er baggrunden utrolig dårlig - det ligner noget fra en Webbyen side der fokusere på Science Fiction og Blizzard spil!

Når man scroller i jeres portfolio oplever jeg at det går meget langsomt (jeg ved selvfølgelig ikke om det er bare er min internet opkobling, men jeg kører 30/30, så det burde ikke være tilfældet)
Jeg synes også desværre at hjemmesiden generelt loader "hakkende" når man skifter side - ikke særlig "slick" når det er en design side. 

Endvidere er der ikke nogen "thumbnails" altså billedeksempler - medmindre at man klikker på dem - det ville være en fin ting at have et billede i portfolien.