Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Så har jeg endelig haft tid til at få arbejdet lidt mere med min firma-hjemmeside. Jeg arbejder som selvstændig grafiker og webdesigner, og bruger derfor siden til at vise noget af mit arbejde frem.

Jeg vil gerne påpege, at SEO ikke har været en stor prioritering, da jeg primært får mine kunder ved mund til mund metoden og gennem netværk. De bedste ambassadører for ens virksomhed er jo tilfredse kunder :)

Hvad er jeres overordnede indtryk? Er den indbydende, oplever i fejl mm.?

Jeg er klar over, at den i høj grad opleves bedst i de nyeste browsere (IE9 fx. og nyere versioner af Firefox). Den kan dog også ses i de gamle browsere, men man går glip af nogle små detaljer som runde hjørner og transperante effekter. Dog ikke afgørende funktioner, hvilket også er grunden til, at jeg ikke har lagt meget arbejde i at understøtte dette for ældre versioner.

Jeg ser frem til jeres feedback.

www.designunivers.dk

Mvh. Michael Storm

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:44

For mit vedkommende er baggrunden utrolig dårlig - det ligner noget fra en Webbyen side der fokusere på Science Fiction og Blizzard spil!

Når man scroller i jeres portfolio oplever jeg at det går meget langsomt (jeg ved selvfølgelig ikke om det er bare er min internet opkobling, men jeg kører 30/30, så det burde ikke være tilfældet)
Jeg synes også desværre at hjemmesiden generelt loader "hakkende" når man skifter side - ikke særlig "slick" når det er en design side. 

Endvidere er der ikke nogen "thumbnails" altså billedeksempler - medmindre at man klikker på dem - det ville være en fin ting at have et billede i portfolien.

Ellers fin side - jeg er sikker på at i kan jeres kram - jeg synes bare langtfra i viser det på jeres egen side!

Find de bedste apps her!

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 57
Fra  bubblemedia Skrevet kl. 21:44

Hej Michael...

Synes idéen med universet er rigtig fed!

Nu har jeg ikke lige tjekket op på hvad den er lavet i, men umiddelbart virker siden ret tung - specielt under referencer.

Der er meget tekst og næsten ingen illustrationer, hvilket jeg synes gør det lidt kedelig at læse.

Dine referencer er dit salgsargument, så gør mere ud af dem - op på forsiden med dem, fremfor kun tekst stykker.

Håber det kan bruges og fortsat god aften :)

/Daniel Bach

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Fra  Designunivers Skrevet kl. 21:56

Må lige undersøge det med at hjemmesiden er tung at loade. Det oplever jeg ikke selv på mit internet, men det skal der selvfølgelig kigges på. Har også overvejet om der allerede på forsiden skal præsenteres noget grafisk - den må jeg lige overveje.

Baggrunden er valgt helt bevidst ud fra mit firmanavn, der er "Designunivers". Der skal selvfølgelig være et billede af et univers :) Det er nok ét af de punkter, som jeg ikke vil gå på kompromis med, da det skaber en sammenhæng mellem firmanavn og hjemmeside.

Fin idé med thumbs allerede på portfolio siden. Det vil jeg kraftigt overveje. Kan godt være der er for mange klik ind til det grafiske.

Jeg har ikke lavet tilsvarende sider til kunder, da jeg gerne vil vise, at jeg kan tænke ud af boksen og kreativt med min firmaside. Derfor er der blandt andet brugt noget jquery og nyere css muligheder på en lidt anderledes måde end den traditionelle. Det skal dog selvfølgelig ikke gå for meget ud over performance mht. load tid.

Tak for den hidtidige feedback. Helt sikkert brugbart :)

Mvh. Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:10

kontakt siden frem med cvr nummer det giver troværdighed og lav en kontaktformular gerne en bestilling formular derved kan man se du kan sådan en og det er lettere at kontakte dig og glemmer måske ikke en info vis man bestiller en siden når der er en bestilling formular på siden

portfolie referencer frem med gode kunde udtagelser det skrevet giver siden et højt troværdig , det er ikke kun billeder der giver men hvordan var kunden tilfreds skal der også stå på siden.

hjemmeside siden hvilken programmer arbejder i wordpress joomla drupal med mere er gode til asp sider eller php sider kan i lave forummer kan i lave webshop og hvilken systemer jo mere man ved hvad i kan jo mere ved jeg om i kan levere varen

blog gerne lidt på siden det giver et personligt præg på siden og liv på siden

husk få google plus på siden det betyder noget i seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:15

Flot flot side - synes jeg.

Her loader den også hakkende, og min internetforbindelse er ikke "en punkteret knallert"

Jeg synes, det er helt forfriskende med en side, der ikke ligner alt andet.

Blær dig gerne lidt mere med billeder af alt det andet du også kan.

Jeg kan godt se, at hvis man tæller de småtterier, der er øverst i højre side, så står siden nok lige,

men idet at disse ting svæver frit i rummet - næsten bogstaveligt talt :-), synes mine øjne, at det ser 

lidt træls ud at det hvide ark er så langt til venstre.

M.v.h. Lone

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Fra  Designunivers Skrevet kl. 22:22

Hej Mikael

Rigtig god kritik. Jeg har faktisk nogle citater liggende, som jeg skal have lagt op. Blandt andet nogle, der også ligger på min LinkedIn profil.

Muligvis en god idé med en kontaktformular til at vise, at det ikke er noget problem for mig at lave.

Korrekt med CVR nummer. Det var også på mit gamle site og skal selvfølgelig også fremgå af den nye. Rigtig godt set!

Skal nok have et punkt i menuen, der hedder "Om Designunivers", hvor jeg kan skrive lidt om udviklingssprog, platforme og arbejdsgangen. Har også tidligere overvejet at blogge ldit om design og programmering, men jeg kan simpelthen ikke finde tiden til det.

Mange tak for din tilbagemelding :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

Hej

Michael Storm:
Jeg ser frem til jeres feedback.

På kontaktsiden mangler du at skrive din adresse - det er faktisk et lovkrav: »Stk. 9. Virksomheder skal i breve og på andre forretningspapirer, herunder elektroniske meddelelser, og på virksomhedens hjemmeside angive navn, hjemsted og CVR-nr.«

Jeg er lidt usikker på om du har virksomheden alene eller sammen med andre. Det er min opfattelse, at du bør være ærlig således at hvis du har virksomheden alene, så bør du ikke skrive vi/vores. 

På din Portfolio siden skriver du f.eks.: 

Nedenfor finder du nogle udvalgte cases fra min portfolio. 
Klik dig ind og se noget af det arbejde, som vi har lavet.

Jeg har med fed markeret, hvor det ikke dur.

Jeg er enig med de bemærkninger, som flere har nævnt, at siden virker meget langsom, også på en Mac/Safari.

Mvh.

Ole

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:47

Jeg synes det er en utrolig flot side du har fået lavet!

Hvis jeg skal finde kritikpunkter, så synes jeg at det ikke er iøjnefaldende nok at du er designer. Man bliver imponeret over hvor flot siden er når man ser den, men man bliver ikke i samme sekund klar over hvilket kernebudskab du ønsker at udsende. For at finde frem til det skal man bruge en del sekunder på at læse på siden.

Hvis du kunne integrerer et kernebudskab - overskrift - slogan på en måde i designet så tænker jeg at det ville blive helt perfekt.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Fra  Designunivers Skrevet kl. 22:56

Du har ret i, at jeg skal kigge på kommunikationen. Jeg har en enkeltmandsvirksomhed og ønsker ikke at skjule det. Der ligger klare fordele i, at være et enkeltmandsfirma frem for reklamebureau - fx. prisen.

Kendte ikke til lovkravet men kan da godt angive adresse :)

Skal fokusere på hastighed - det virker til at være et gennemgående problem som jeg desværre ikke selv oplever. Det gør det dog ikke mindre kritisk.

Rigtigt med slogan. Det skal jeg også lige tænke ind. Skal gerne hurtigt fremgå, hvad jeg arbejder med.

Super med god amino kritik!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)