Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback - SEO mæssigt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har haft min hjemmeside i knap og nap 3 uger nu.
Jeg synes det går fint, bortset fra en ting - SEO.

Jeg har i gennemsnit 44 unikke besøgende den sidste uge - det meste af trafikken er fra facebook sider, og direkte trafik.
Det er fint nok, men jeg vil ikke altid knokle for mine besøgende. Jeg vil gerne engang imellem have en fridag, uden at reklamere på facebook for siden.

SEO?
Hvad kan jeg gøre bedre rent SEO mæssigt?
Jeg kan sagtens finde ud af at lave SEO artikler - men det er ikke altid at jeg gør det (hver 2 gang).
Siden har fået 6 unikke besøg fra google på søgeordet ''pengetjen'' - intet andet søgeord.

Hvad kan jeg gøre bedre?
(Hvis det er noget med indstillinger, må du gerne forklare det - bruger wordpress).

Min hjemmeside hedder www.pengetjen.dk (ved godt jeg skal bruge backlinks, men amino gider ikke ved mig lige nu). 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19

Det ville være dejligt :)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:49

SEO-artikler fint, men det kan ikke gøre arbejdet alene. Din side er 3 uger gammel, og betragtes som direkte ny! Din side har ikke rigtig noget værdi der er værd at nævne. Har siden nogen backlinks, og hvor kommer disse fra? Det er vigtigt at opbygge siden "værdi-mæssig" før du vil se ordentlige resultater fra Google - endvidere herfra er det en meget svær branche du har valgt, og derfor vil du se resultater senere end normalt.

1. Din titel er "tjen penge" - du kan bruge mange, mange flere ord i din titel, og rangere på flere forskellige termer.

2. Dine artikler kan godt være længere og mere velformuleret, et eksempel jeg faldt over var indlægget her: Tjen penge på adsense (så fiksede jeg lige et backlink for dig).

Sådan som jeg ser det, vil du gerne have at folk eksempelvis deler dine artikler, men jeg ser ingen grund til at dele overstående artikel, for der bliver ikke rigtig skrevet hvordan man komme i gang med Google Adsense, og hvad der eventuel er af krav.

3. Igen vil jeg nævne at det måske er en god idé at bygge links til din forside for de søgeord du vil rangere for, men også til artiklerne.

Enkelte måder at bygge links på

• Artikeldatabase (tilføj en artikel til forskellige artikeldatabaser og link til din side i dem)
  • Linkkataloger (tilføj din side til TOP linkkataloger)
  • Lav forskellige blogs, hvor du skriver nogle gode indlæg om ugen, og link fra indlæggende til din side (byg også links til bloggene således de bliver stærkere)
  • Inkluder link i din signatur
  • Bliv gæsteblogger hos forskellige sider, og skriv et indlæg - eksempelvis omkring det at tjene penge, og få eventuelt er link retur til din side
  • Social bookmarking - tilføj din side
  • Skriv gode artikler, således folk får lyst til at dele dem på de sociale netværk - jeg er sikker på at Google vil ligge mærke til hvis der bliver snakker meget om din side på eksempelvis G+.
  • Blogkommentarer - uanset hvad folk siger, så kan blogkommentarer give dig et boost - jeg har gode erfaringer med det.
  • Lav flere hjemmesider (ligesom det med blogs) og skriv indlæg herpå (med links) - byg også links til disse hjemmesider, da backlinket til din side således bliver stærkere.

Der findes mange andre muligheder, men jeg har lidt travlt faktisk :-)

Før du kan forvente at se nogle ordentlige resultater indenfor den branche der, så vil det være yderst optimalt at give din side noget værdi, og skrive nogle gode og lange indlæg, så google ser at der sker noget, og ellers bare bygge på med links, værdi og omtale - men omtale kommer kun hvis du laver noget som rent faktisk er VÆRD at omtale :-)

Jeg har i punkterne lavet links til forskellige kilder, hvor du kan komme godt i gang. Håber du kan bruge det til noget

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:00

Har du installeret et Wordpress SEO-plugin? Ellers kan jeg anbefale Wordpress SEO by Yoast. 

Få oversat dit tema til dansk - dine kommentarer, nogle måneder, share, arkiver og meget mere.

Ellers få opbygget nogle links. Skriv artikler til artikeldatabaser. Du kan blandt andet tjekke min artikeldatabase ud.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02

Tak Guys!
Helt sikkert noget jeg kan bruge.

Det med artikeldatabaser, må man både tilføje artiklerne der, og så også udgive dem på ens egen hjemmeside? 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:05

Casper Jensen:

Tak Guys!

Det med artikeldatabaser, må man både tilføje artiklerne der, og så også udgive dem på ens egen hjemmeside? 

Hvis man gjorde det, så ville det skabe Duplicate Content og i sidste tilfælde, skade din egen side.

De bedste hilsner
Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:09

Casper Jensen:

Tak Guys!

artikler skal altid være unikke ellers har de nærmeste ingen effekt, det er hårdt slid at lave det bedste søgeord optimering giv den fuldt ud , at lave noget unikt konstant det kræver normalt en vild iværksættere passion for der koster timer og atter timer arbejde at lav det perfekte og du ser det det kommer opad i google når du gør det perfekte

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00

Ja, det tænkte jeg nok.

Hvad er meningen med en artikeldatabase så? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:13

udover det skrevet

1 lav videoer på siden lige dem på youtube få lavet den så god nogle vil linke til den

få et altiveret dit links i fodnoten gå ind i ret profil klik der debat indstilling der er nederste signatur der indsætter du dit links

google plus er vigtig få det på siden og facebook lige så er også vigtigt

her er et par ideer ekstra http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:17

Casper Jensen:

Ja, det tænkte jeg nok.

Hvad er meningen med en artikeldatabase så? 

at man får videre formidlet sit budskab og får mere trafik og kunder på ens side ,det kræver dog man laver noget unikt arbejde før det begynder at give bonus,formålet er derved øget indtægt og ens side kan man tjene mere på det eneste minus er unikt arbejde er hårdt slid i starten og der går tid før bonus kommer fuldt ud

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)