Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til søgeord

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :)

Jeg sidder og roder lidt med mit nye website, og jeg vil naturligvis gerne søgemaskineoptimere lidt. Jeg kan se, at jeg ligger i toppen af Google, når jeg selv taster de søgeord, jeg forbinder med min branche, ind, men da jeg vel er en smule "farvet" af fagudtryk og den slags, vil jeg lige høre jer, hvad I ville søge på, hvis I skulle bruge en eller anden form for video til jeres firma eller lignende? 

Siden, jeg gerne vil optimere, ligger på www.baldusfilm.dk - feedback på indhold, opsætning og lignende modtages også med kyshånd.

På forhånd tak og ha' en herlig dag

Mvh. Niels

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Total Webløsning Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.
God & flot opsætning på dit website.
Hvilke typer kunder er du på udkig via. dit site ?

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Asbjørn Nonboe:
Hej Niels.
God & flot opsætning på dit website.
Hvilke typer kunder er du på udkig via. dit site ?

Hej Asbjørn

Tak for det :) Jeg går som udgangspunkt efter erhvervskunder, som mest af alt har været inden for tv-/mediebranchen - indtil nu.

Jeg kunne dog godt tænke mig at udvide kundekredsen lidt til andre erhvervsdrivende, der for eksempel ønsker at peppe deres hjemmeside lidt op med videoindhold, eller som gerne vil have en film til instore-brug.

Tanken er lidt et give erhvervsdrivende mulighed for at få et lækkert produkt, der skiller sig lidt ud fra den type film, man selv kan lave med et videokamera fra Fona og smide på Youtube - altså et produkt hvor der er fokus på kvaliteten :)

Mvh. Niels

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Total Webløsning Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se hvad du mener. Den er faktisk mere snørklet.
De fleste folk der får lavet video optagelser, benytter deres
IT bureau til dette, som eventuelt har et film hold tilknyttet på stand-by.
Eller som du selv siger, ofte har de produktet inhouse.
Ønsker dig Held & Lykke

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Google Adwords har en funktion, som hedder "søgeordværktøj". Her kan du se, hvad der bliver søgt på, og se andre relevante søgeord. Kunne være en god start at kigge der :)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:
Google Adwords har en funktion, som hedder "søgeordværktøj"

Hej Casper

Fedt! Den kendte jeg ikke - tak for det :)

Mvh. Niels

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville også sige: Google Søgeordsværktøj.
Den fortælle både hvor mange der har søgt på ordet de sidste 30 dage - samt giver en liste over relaterede søgeord. Det er ikke altid det vi selv kalder produkterne / ydelserne - som kunderne søger på.

Her link til søgeordværktøj:
https://adwords.google.dk/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS

(hvis ovenstående link ikke virker - kan du bare google: søgeordsværktøj - så kommer den øverst)

Håber det hjælper dig videre.

Søs

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan med fordel også finde søgeord i Google Analytics og evt. bruge "Google insight" (søg på google) hvor du kan se udviklingen af dine søgeord over tid.

Du kan også bruge dit interne statistik modul til at se hvilke søgeord du er fundet på.

Få tilmeldt dit websted til Google Webmaster tools, her får du også ideer til søgeord og hvad du er blevet fundet på.

Det var 3xekstra ting der kunne bruges.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:
Få tilmeldt dit websted til Google Webmaster tools, her får du også ideer til søgeord og hvad du er blevet fundet på.

Hej Jesper

Jeg er tilmeldt Google Analytics og er også inde i Webmasterværktøjer og rode lidt, og jeg har netop fået vurderet mit site igen, hvilket gav en herlig placering på de søgeord, jeg selv fandt på, men det er jo bare med at udnytte alle de funktioner Google tilbyder. Indtil videre har jeg ikke forstået så meget af Analytics, men det kommer vel med tiden :)

Insight vil jeg lige tage et kig på også - takker :)

Mvh. Niels

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige seo pakker

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)