Molbiltelefon købt i sommeren 2011. Er sendt til reparation for samme problem for nu anden gang (skærmen fryser). De opdaterer software og udskifter reservedele. Bærbar købt i sommeren 2011. Er sendt til reparation for samme problem for nu tredje gang (overopheder). De udskifter reservedele. Jeg vil egentlig helst levere produkterne tilbage eller have dem udskiftet med fabriksnye produkter. Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan jeg er stillet? |
Hvis den er købt i erhvervsregi, så er der de regler i har aftalt.
Hvis den er købt i Fona/El-Giganten etc. så vil du være stillet som en privat kunde, da de ikke har specielle vilkår for erhverv.
Hvis den er købt igennem Atea (og hvad de nu alle sammen hedder), så er det helt på deres vilkår det sker.
Det sker dog at producenten, har specielle service vilkår ved erhverv der dækker, selvom sælger ikke gør (Har HP tidligere haft - der skulle man tage fat i dem direkte).
Så der skal mere info på bordet for at kunne svare :)