Jeg ved at dette emne har været oppe før, men har ikke kunne finde det svar jeg søger.
Vi er igang med at få designet en webshop og der bliver brugt en del penge på markedsføring. Dertil ville det jo være ærgeligt at bruge billederne fra leverandørerne. I hvert fald de fleste.
Jeg søger derfor en fotograf som ikke bare kan tage produktbilleder, men som også kender til markedsføring. Den absolut bedste løsning for mig ville være en person som ligeledes kunne lave forsidereklamer indeholdene evt. tilbudsvare eller spotvarer.
Som i nok kender det fra andre sider (især tøj) så har de gerne en forholdsvis stor del af forsiden som er reklame for noget nyt eller noget der er på tilbud.
Håber på at der er nogle som er interesserede :)
Michael
Stort udvalg af kvalitets hundeudstyr! Kig ind www.cauda.dk
Jeg synes du skal tjekke www.signifly.com jeg tror vi er dem du leder efter. For det første har vi en kanon dygtig fotograf ansat der kan hjælpe dig med både produkt- og portrætfotos og derudover er vi en samling unge udviklere og designere som beskæftiger os med både produktion af og rådgivning til webshops så vi kan helt sikker løse diverse småopgaver du måtte have løbende :)