Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg frit ændre titler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo mere jeg læser af kloge folks seo-værker, desto mere har jeg lyst til at rette på titlerne på min hjemmeside.

Kan jeg frit gøre det i.f.t. google, eller risikerer jeg at - - - noget?

M.v.h. Lone

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:59

Hej Lone,

Det kan selvfølgelig have en konsekvens, hvis du piller nogle elementer fra de gamle titler ud. Men hvis du først er ved at læse op på SEO nu, og får lyst til at skrive nye sidetitler, så synes jeg bare, at du skal kaste dig ud i det. Det er meget sjældent, at man har optimale sidetitler, hvis man ikke har tænkt lidt over SEO i processen. :o)

Hent evt. inspiration i mit blogindlæg herinde om fængende sidetitler og meta descriptions. God skrivelyst.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:01

Frank Hellerup Madsen:
Det kan selvfølgelig have en konsekvens, hvis du piller nogle elementer fra de gamle titler ud.

Mine sidetitler er helt korrekte nu, men kunne nok med fordel forlænges og "smartseres", så jeg kan ikke forestille at jeg piller noget ud - jeg forlænger nok de eksisterende.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:12

Jamen, så er det bare at komme i gang med det samme.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:25

Tak for svar - og jeg har brugt dit link og læst dit indlæg. Fin inspiration. Håber jeg kan gøre dig kunsten lidt efter med at hitte på gode sidetitler. Du er skrap til det :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)