Hej Dennis, Godt brølt løve - man kan naturligvis have de meninger man vil, men nogle gange er det uklogt at fremkomme med dem især når de IKKE har sandhedsværdier og ikke er dokumenterbare! Men disse personer der udtaler sig således de skaber sig selv et dårligt image - så .......... Tænke sig lidt om før man fare afsted er nok klogt - godt skrevet Dennis - ! mvh john sommer |
Dennis Nielsen -:Designbureauet:
For det første, så er det de færreste producenter som arbejder på samme måde som DELL, men på sin vis kan du ha ret, dog har du misforstået noget hvis du ser MLM som noget der skaber fordyrende mellemled, det er ikke tilfældet, mon ikke mere problemet er, at der bare findes mennesker som har det mere end stramt med at andre tjener penge direkte på dem?.... jeg tror det er der den ligger begravet, hvis du ser på det antal led der typisk er i MLM, og i en ordinær salgskanal, så kan jeg garantere dig at at du vil ende med mange flere led hos en ikke MLM baseret producent... de fleste sælgere er jo lønnet i dag... mange også på provision... det er ikke en unormal måde at være aflønnet på...
Ahh den må du nok længere ud på landet med, jeg har set eksempler hvor der er over 500 led i en MLM kæde fra producenten til kunden, og det er vist ikke helt standard i regier uden for MLM.
Som sagt så gør hvert led i kæden der skal tjene penge varen dyrere for kunden, det er fakta, Jeg tror at de fleste trods alt godt kan finde ud af hvordan MLM hænger sammen, så i kommer nok til at vente lidt på det store gennembrud