Min primære udbyder (webhosting.dk) har 4 forskellige servere man frit kan vælge, imellem alt efter hvilken PHP version man vil benytte, mindst 10 GB plads på hver, og man kan faktisk bruge alle 4 hvis man har lyst/har behovet, derudover er der afsat 15 GB plads til email som ikke er en del af webforbruget som det er jo andre udbydere, dvs 55 GB plads for ca 25 kr om måneden, og der glemte jeg vist de 6 forskellige mysql servere (forskellige versioner) som der ligeledes laves backup af hver 4. time op til en uge bagud med mulighed for at hente via FTP. eneste ulempe er at man skal have et hotel for hvert domæne medmindre man bare skal pege det ind som et serveralias hvilket er gratis (op til 25)
Hvor smart kan det blive?
Unoeuro er right godt til .NET og deres support fejler intet (man kan jo undre sig over hvad man skal bruge en god support til hvis tingene spiller), andet ville jeg ikke bruge dem til, derudover tager de vist stadigt et horribelt gebyr for IMAP adgang, er gratis alle andre steder.
Fremfor at skrive at den ene supportafdeling er god fremfor den anden burde man måske nok se lidt på hvorfor man egentligt kontakter supporten? er det fordi tingene ikke er nemme nok? virker tingene ikke optimalt? værd at overveje.