Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af hostingudbyder. Hvem kan I anbefale?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Behøver jeg sige at det er en hélt forkert grundholdning? Du bør tænke "ih nej ... hele TO medier hvor jeg kan skabe opmærksomhed om mit forretning" og skynde dig at udnytte begge til dine fingerspidser ikke kan mærkes mere :P

Om det er en forkert grundholdning afhænger jo af flere ting.
Blandt andet er det et spørgsmål om hvilken type forretning der er tale om og hvilke kunder man har som målgruppe.
De kunder jeg har er 99,9% erhvervskunder og det er de færreste af dem der opererer på facebook eller twitter og jeg ser det derfor ikke som relevant at skulle bruge tid på de to medier.

Dermed ikke sagt at du er forkert på den - men jeg er uenig med dig ift. at kalde det en forkert grundholdning.
Min grundholdning er at yde den bedste service og den bedste kvalitet mine kunder kan få indenfor rimelig tid og pris.
En anden grundholdning er at jeg ikke gider bruge tid på noget uden at det giver et rimeligt afkast.
Disse to holdninger udelukker for mit vedkommende brugen af FB og Twitter da det vil kræve urimelig meget tidsforbrug i relation til hvor mange kunder og hvor meget mersalg jeg vil få ud af det.
Det er min erfaring indenfor mit felt, men for andre vil det se helt anderledes ud.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et billigt og godt et til et drupal system, så hvis nogle ved noget om det så fyr løs.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Se der mere som en fremtidssikring. Jeg har endnu ikke de store beviser for direkte mersalg gennem disse sociale medier, men tilstedeværelsen sikrer en ekstra dimension. Og især på det seneste har G+ løftet mig op i de organiske resultater;)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Nu ved jeg godt, at du har "udelukket" Unoeuro. Men du når langt længere, når du nu har special behov, ved at kontakte de forskellige virksomheder. Unoeuro er somregel ikke en lukket østers, og kan helt sikkert godt finde en meget acceptabel løsning til dig.

Prøv at kontakte dem. :-)


Og god jagt! :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Min primære udbyder (webhosting.dk) har 4 forskellige servere man frit kan vælge,  imellem alt efter hvilken PHP version man vil benytte, mindst 10 GB plads på hver, og man kan faktisk bruge alle 4 hvis man har lyst/har behovet, derudover er der afsat 15 GB plads til email som ikke er en del af webforbruget som det er jo andre udbydere, dvs 55 GB plads for ca 25 kr om måneden, og der glemte jeg vist de 6 forskellige mysql servere (forskellige versioner) som der ligeledes laves backup af hver 4. time op til en uge bagud med mulighed for at hente via FTP. eneste ulempe er at man skal have et hotel for hvert domæne medmindre man bare skal pege det ind som et serveralias hvilket er gratis (op til 25)

Hvor smart kan det blive?

Unoeuro er right godt til .NET og deres support fejler intet (man kan jo undre sig over hvad man skal bruge en god support til hvis tingene spiller), andet ville jeg ikke bruge dem til, derudover tager de vist stadigt et horribelt gebyr for IMAP adgang, er gratis alle andre steder.

Fremfor at skrive at den ene supportafdeling er god fremfor den anden burde man måske nok se lidt på hvorfor man egentligt kontakter supporten? er det fordi tingene ikke er nemme nok? virker tingene ikke optimalt? værd at overveje.

 

 

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger unitbyte og er super tilfreds. Det kører stabilt, prisen er lav og de er gode til at advare i god tid når der er vedligeholdelse eller opdateringer. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfaringer med både Meebox.net og Unitbyte.dk.

Begge udbydere har haft utrolig god service når jeg har henvendt mig med et spørgsmål eller et ønske. Jeg har endnu ikke oplevet nogen problemer hos nogen af udbyderne.

Den største fordel ved Meebox.net er at deres servere står i Danmark, hvorimod Unitbyde.dk's servere står i Holland.

Hos Unitbyte.dk har jeg deres Privat medium løsning til 12,5 kr pr. måned, her har jeg masse af plads til billige penge.

Hos Meebox.net har jeg både en Webhotel 3 og en Prohotel 1 løsning.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hostgator or Bluehost

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale MLHosting. Dem bruger jeg selv og deres support er suveræn.

Også er deres priser altså også til at være med til ;o)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)