de to ting (Twitter og Facebook) er ikke det samme og det ene udelukker ikke det andet :-)
Enig. Men jeg ville helst være helt fri for dem og har derfor for længe siden valgt den ene frem for den anden og ønsker ikke at tvinges til at bruge begge.
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk
Kan også se at mlhosting.dk er foreslået... Har kigget på dem og var meget hurtigt væk igen: Ingen virksomhedsoplysninger ingen telefonnummer ingen email udover en kontaktformular ingen cvr-nummer
Alt ialt opfyldes en række af de punkter hvor vi aminoer (og andre) ofte anbefaler andre at holde sig langt væk... men uanset kan de selvfølgelig være gode nok - bare ikke til mig som gerne vil vide hvem jeg har med at gøre.
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk
Men jeg ville helst være helt fri for dem og har derfor for længe siden valgt den ene frem for den anden og ønsker ikke at tvinges til at bruge begge.
Behøver jeg sige at det er en hélt forkert grundholdning? Du bør tænke "ih nej ... hele TO medier hvor jeg kan skabe opmærksomhed om mit forretning" og skynde dig at udnytte begge til dine fingerspidser ikke kan mærkes mere :P