Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en hobbyvirksomhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har efterhånden fået en hel del spørgsmål om hobbyvirksomhed (kontra erhvervsmæssig virksomhed), og derfor er jeg ved at lave en ny side, hvor jeg beskriver vilkårene for hobbyvirksomheder og også hvad det er, der gør, at SKAT ind imellem anser en virksomhed for at være en hobbyvirksomhed, selvom den er tænkt som erhvervsmæssig. Men først og fremmest for at vise, at det er let - meget let - at starte en hobbyvirksomhed i Danmark. Og samtidig er det en god øvelse for kommende selvstændige erhvervsdrivende.
 
Jeg vil gerne kunne vise nogle gode eksempler frem på en side, som hedder Præsentation: Hobbyvirksomheder. Så hvis du har en hobbyvirksomhed eller kender nogen, som har, så hører jeg meget gerne om det, så jeg kan komme til at linke til nogle spændende hobbyvirksomheder.


Du kan se siden her: http://hobbyvirksomhed.dk - den er "under opbygning", dvs. der kommer meget mere materiale hen ad vejen...
 
Mange tak og mange hilsner


Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jep, Lind Tolborg Design er en hobbyvirksomhed. Vi har dog langt større succes, end vi regnede med, da vi startede i januar, så vi bliver formentlig nødt til at lade os momsregistrere inden årets udgang.

Mvh. Jakob

Lind Tolborg Design

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig god idé Anette - Held & lykke !!!

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1000 tak for siden! 

Jeg sidder og har en lille sag med SKAT og snakker om, om det er en virksomhed eller en hobby forretning og nej hvor er det stressede!, at sidde og endnu engang skal rode rundt med, alle de skod regler om man er den ene eller anden, når man starter op.... 

Undre mig over, at hvorfor f"%") de ikke også giver gode "holdhold til I/S"  lidt af sammen klasse fordele, så man kan bruge de penge man få tilbage, til at benytte sig til at kunne bruge flere penge på sin markedsføring!

Tak for siden, det har sparet en masse tid for mig at google det skod emne op! 

Big hug

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)