Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Euroline

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Da jeg er lidt ny i det her webshop game, vil jeg lige spørge om en enkelt ting...

SKAL jeg have noget med NETS(PBS) at gøre hvis jeg laver en indløsningsaftale med EuroLine?? Jeg har en betalingsgateway hos Wannafind, men vi møder lidt modstand fra NETS og ville egentlig gerne ud over dem.. hvis det er muligt???

På forhånd tak..

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Billstrøm,

Du skal kun have noget med NETS at gøre, hvis du også skal have Dankort til din webshop.

Med venlig hilsen

Kim Hau

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

For god ordens skyld skulle rent Dankort udgøre mindre end 8% så vidt jeg husker (der er nok nogen der kan bekræfte dette).

De fleste har Visa/Dankort, og det virker fint med andre udbydere.

Så frys dankort-kunderne ud og hjælp os at bryde monopolet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope.. Du skal nemlig kun bruge 1 indløser og 1 gateway.. 

Dog skal du bruge nets hvis du en dag har brug for Dankort

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.. Det er sgu vejen vi vil gå, altså uden om NETS... :-) 

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

For god ordens skyld skulle rent Dankort udgøre mindre end 8% så vidt jeg husker (der er nok nogen der kan bekræfte dette).

De fleste har Visa/Dankort, og det virker fint med andre udbydere.

Jeg har hørt tilsvarende tal i andre sammenhænge, så det er nok ikke helt ved siden af.

Men nu er købsgebyret for Dankort mig bekendt lavere end for andre kreditkort. Og hvis man har et kombineret Dankort med kreditkort (Visa, Mastercard, eller andet) og ens indløser håndterer Dankort, så betaler man købsgebyr som for Dankort, men hvis indløseren kun håndterer andre kreditkort, så betaler man et højere gebyr?

M.a.o. er det ikke lidt kækt bare at afskrive Dankort uden at kigge på hvad det faktisk koster ekstra for kunden?

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Elmholdt:
M.a.o. er det ikke lidt kækt bare at afskrive Dankort uden at kigge på hvad det faktisk koster ekstra for kunden?

Tja, jeg gider ikke bakse med NETS mere, deres holdning til nystartede virksomhedder er på vej ud på et skråplan.. det kan vel heller ikke vare længe inden det koster det samme at betale med DK som med MC/EC eller VC, EU har jo presset på overfor den gebyr forskel der er på vores eget lille DK og de store kreditkort firmaer.. 

Men vi går med Euroline i vores tilfælde :-)

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Vores statistik på "rene" dankortsbetalinger viser 6.5%, hvorimod VISA/Dankort tegner sig for 66% af betalinerne. Du skal som ejer af en e-shop videre at jo færre betalingsmåder du stiller tilrådighed, jo større omsætning kan du jo gå glip af. Vil det ikke være surt af gå glip af en ordre, fordi du ikke tilbyder det betalingskort, som 6-8% af kunderne nu engang bruger? Du skal ihvertfald lige tage med i betragtning hvilke kundesegment du henvender dig til.

En anden ting er gebyrene, mig bekendt betaler du en høj % sats på alle kort hos Euroline - men du slipper billigere hos Nets med de dansk udstedte kort
Euroline kan måske se godt ud her og nu - men på den lange bane er det ikke så interessant. Vi startede selv med dankort aftale fra PBS/Nets og havde så de udenlanske kort hos Euroline. Vi skiftede dog da flere og flere unge får debitkort og det var for dyrt for os i længden, da vi ikke lægger gebyret over på kunden. 
Ang. Nets behandling af nystartede virksomheder, så tog det lidt tid første gang jeg skulle igennem processen med et I/S, men det efterfølgende ApS strøg lige igennem. Jeg synes det er fair nok de er lidt skeptiske.
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi prøver lige igen :

Vores statistik på "rene" dankortsbetalinger viser 6.5%, hvorimod VISA/Dankort tegner sig for 66% af betalinerne. Du skal som ejer af en e-shop videre at jo færre betalingsmåder du stiller tilrådighed, jo større omsætning kan du jo gå glip af. Vil det ikke være surt af gå glip af en ordre, fordi du ikke tilbyder det betalingskort, som 6-8% af kunderne nu engang bruger? Du skal ihvertfald lige tage med i betragtning hvilke kundesegment du henvender dig til.

En anden ting er gebyrene, mig bekendt betaler du en høj % sats på alle kort hos Euroline - men du slipper billigere hos Nets med de dansk udstedte kort
Euroline kan måske se godt ud her og nu - men på den lange bane er det ikke så interessant. Vi startede selv med dankort aftale fra PBS/Nets og havde så de udenlanske kort hos Euroline. Vi skiftede dog da flere og flere unge får debitkort og det var for dyrt for os i længden, da vi ikke lægger gebyret over på kunden.
Ang. Nets behandling af nystartede virksomheder, så tog det lidt tid første gang jeg skulle igennem processen med et I/S, men det efterfølgende ApS strøg lige igennem. Jeg synes det er fair nok de er lidt skeptiske.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)