Hej Flynge Dyrt er jo lidt relativt, men nej jeg synes ikke at det er specielt dyrt sammenlignet med den funktionalitet, du får stillet til rådighed. Prisen på søgeplanerne er afhængig af hvor man medlemmer man har behov for i hver søgeplan, samt hvor mange der skal kunne stå i kø. De sidste par år har jeg primært arbejdet med implementering af disse løsninger, da jeg solgte software som blev brugt sammen med fx. søgeplanerne, så jeg kan desværre ikke huske de nøjagtige priser, men mener at fx en søgeplan som kan have 5 medlemmer ligger på 240,- kr ex moms, og den pris er der ikke trukket rabat på. Men den pris må du ikke hænge mig op på da det er et par år siden at jeg har solgt søgeplanerne, men produktet er stadig det samme. Hvis du selv har været projektleder på telefoniløsninger før så vil disse søgeplaner være "piece of cake" for dig at administrere. Men hvis du ønsker det så giver jeg gerne en gennemgang alle fordele og evt. ulemper for Jer fx over skype. Telenor har også lavet en produktvideo, som du måske kan få lidt ud af: http://renmobil.telenor.dk/Losninger/Sogeplan/ Mvh Rasmus |
Flynge:Nicolaj Thomasen:Ved du om de virker til Danske Simkort? Ellers ser denne løsning godt nok spændende ud. (tusind tak for tippet)
Jeg kender ikke noget til dem, men der findes efterhånden mange telefoner med plads til 2 simkort på det danske marked, hvis du kan nøjes med det. Med hensyn til batteritiden i dual-sim telefoner, så er der ihvertfald ingen problemer med f.eks. Nokia 101, der sagtens holder strøm en hel dag med mange samtaler.