Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Telefoniløsning

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flynge

Dyrt er jo lidt relativt, men nej jeg synes ikke at det er specielt dyrt sammenlignet med den funktionalitet, du får stillet til rådighed. Prisen på søgeplanerne er afhængig af hvor man medlemmer man har behov for i hver søgeplan, samt hvor mange der skal kunne stå i kø. De sidste par år har jeg primært arbejdet med implementering af disse løsninger, da jeg solgte software som blev brugt sammen med fx. søgeplanerne, så jeg kan desværre ikke huske de nøjagtige priser, men mener at fx en søgeplan som kan have 5 medlemmer ligger på 240,- kr ex moms, og den pris er der ikke trukket rabat på. Men den pris må du ikke hænge mig op på da det er et par år siden at jeg har solgt søgeplanerne, men produktet er stadig det samme.

Hvis du selv har været projektleder på telefoniløsninger før så vil disse søgeplaner være "piece of cake" for dig at administrere. Men hvis du ønsker det så giver jeg gerne en gennemgang alle fordele og evt. ulemper for Jer fx over skype. Telenor har også lavet en produktvideo, som du måske kan få lidt ud af: http://renmobil.telenor.dk/Losninger/Sogeplan/ 

Mvh

Rasmus

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:27

Flynge:

Nicolaj Thomasen:

Ved du om de virker til Danske Simkort? Ellers ser denne løsning godt nok spændende ud. (tusind tak for tippet)

Jeg kender ikke noget til dem, men der findes efterhånden mange telefoner med plads til 2 simkort på det danske marked, hvis du kan nøjes med det. Med hensyn til batteritiden i dual-sim telefoner, så er der ihvertfald ingen problemer med f.eks. Nokia 101, der sagtens holder strøm en hel dag med mange samtaler.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:40

Hej Flynge og Nicolaj

Jeg vil som udgangspunkt fraråde løsningen med flere simkort i en telefon, medmindre man kun er 1 person som skal svare opkaldene og at man benytter selve mobilnummeret som hovednummer eller lægger hovednummeret på selve simkortet, ellers kan det blive en omkostelig affære med viderestillinger fra fastnet til mobil og møgbesværligt med at skulle aflytte en masse telefonsvarerbeskeder, da indgående kald ikke får lov til at vente hvis man taler i forvejen, som fx på en søgeplan. Om telefonen med flere simkort fungerer med danske sim skal jeg ikke kunne sige men funktionalitetsmæssigt kan det ikke løfte opgaven på en professionel måde(blot min erfaring)

Mvh

Rasmus

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:49

koef:
mener at fx en søgeplan som kan have 5 medlemmer ligger på 240,- kr

Det er også korrekt, men tegner man en aftale i Telenors nye produktportefølje Mobil Pro så er prisen kun 119 kr. jf. http://www.telenor.dk/Images/PV_Till%C3%A6gsprodukterServices_V18_tcm69-118464.pdf

Endnu et + ved denne løsning ifht. "mobil med plads til 3 SIM-kort" er at kunderne får mulighed for at stå i kø hvis du allerede er optaget af et andet kald, samt at du for 19 kr. ekstra/mnd. kan tilvælge muligheden for en automatisk velkomsthilsen til at modtage kunderne når de ringer til dig.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:27

Flynge:

Hej Alle i herlige Aminoer.

Vi har i vores virksomhed et ønske om at kunne betjene vores kunder bedst muligt når de ringer til os. Selvom vi driver internet handel synes vi alligevel det er en klar fordel (og god skik) at kunne svare kunderne og byde dem velkommen korrekt med navnet på den internet shop de har henvendt sig fra når de ringer.

Casen er at vi pt. driver to internetshops og snart en 3. Vi har ikke interesse i at de 3 butikker skal kædes sammen da det er 3 meget forskellige kundegrupper vi henvender os til.

En løsning er naturligvis at vi køber et abonnement til hver shop, hvilket vi også er klar til. Men det virker lidt bøvlet enten at have 3 telefoner eller 3 linjer ind i huset for at kunne betjene kunderne.

Vores optimale løsning var at det var en mobil løsning, f.eks. hvor der ligger 3 mobiltelefoner og modtager de indgående opkald og sender kunden videre til en 4 telefon. Problemet her er så bare at det er A-nummeret der kan ses (altså nummeret fra kunden der ringer) og ikke B-nummeret (nummeret der ringes til).

Er der andre derude der har samme problem? og eller måske endda har en løsning på det (Fastnet, mobil eller måske IP) uden det koster spidsen af en jetjæger? Tænker her at vi ikke har lyst til at investere i et stort og dyrt omstillingsanlæg for at kunne yde den service.

Hej Flynge

Det problem du beskriver kan vi sagtens hjælpe dig med ved Firmafon. Ved os kan du have flere hovednumre og når en kunde ringer til hovednummer X kan du se på din mobil at det er det hovednummer der ringer og give den rette hilsen.

Derudover kan vi en masse andre ting som jeg er sikker på I vil kunne bruge: http://www.firmafon.dk/omstilling/. Vi har rigtig mange med ligende setup som jer i vores kundebase.

Rigtig god weekend.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:40

Kast også et kig på Maxtel. De laver nogle sprøde telefoniløsninger, hvor tilpasningsmulighederne er næsten uendelige - og så yder de knaldgod service!

Nu melder historien ikke noget om, hvorvidt IP-telefoni kunne have interesse. Er det tilfældet, ved jeg at man hos Maxtel kan lave forskellige ringekøer, knyttet op til forskellige telefonnumre. Når et indkommende opgald går ind, vil ringekøens navn være synligt i displayet - eksempelvis "firma x" "firma y" eller "firma z". Om man kan det samme via deres mobilløsninger ved jeg ikke - men prøv at spørge dem hvis du skulle have interesse

/ Emil

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 11:40

Hej Flynge

I ønsker at give kunderne den bedst mulige kundeservice. For mig ser det ud til at I vil være bedst tjent med jeres eget IP Baserede Telefonsystem, hvor I som udgangspunkt opsætter 3 forskellige ringe køer, (1 Ringekø pr. internetshop). Ringekøen byder kunden velkommen, og I kan præsenterer eventuelle yderligere oplysninger til kunden.

Når I besvarer et kald kan I på jeres telefon se hvilken kø kaldet kommer igennem, og I kan nøjes med at oplyse navn, og stadig vide hvilken kasket I skal have på.

Vores telefonsystem er fra 3cx, og kører på en ganske almindelig Windows maskine. Systemet er let at udbygge, såfremt I måtte udvide med en ekstra shop, eller hvis medarbejder staben øges.

Kunden ringer til normal fastnettakst.

I kan både se hvordan kunden kommer ind, og hvilket nummer kunden ringer fra, og evt. udnytte dette med opslag på fx DeGuleSider og/eller jeres Outlook / CMS SystemJ

Jeg kan ikke ud fra dit indlæg se hvor mange I er i virksomheden eller hvor mange kald i modtager hvilket er oplysninger jeg har behov for, for at kunne give dig en priside.

Kontakt mig gerne for yderligere oplysninger, eller kig forbi www.jed.dk

Mvh. Jesper

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)