Hej Alle i herlige Aminoer. Vi har i vores virksomhed et ønske om at kunne betjene vores kunder bedst muligt når de ringer til os. Selvom vi driver internet handel synes vi alligevel det er en klar fordel (og god skik) at kunne svare kunderne og byde dem velkommen korrekt med navnet på den internet shop de har henvendt sig fra når de ringer. Casen er at vi pt. driver to internetshops og snart en 3. Vi har ikke interesse i at de 3 butikker skal kædes sammen da det er 3 meget forskellige kundegrupper vi henvender os til. En løsning er naturligvis at vi køber et abonnement til hver shop, hvilket vi også er klar til. Men det virker lidt bøvlet enten at have 3 telefoner eller 3 linjer ind i huset for at kunne betjene kunderne. Vores optimale løsning var at det var en mobil løsning, f.eks. hvor der ligger 3 mobiltelefoner og modtager de indgående opkald og sender kunden videre til en 4 telefon. Problemet her er så bare at det er A-nummeret der kan ses (altså nummeret fra kunden der ringer) og ikke B-nummeret (nummeret der ringes til). Er der andre derude der har samme problem? og eller måske endda har en løsning på det (Fastnet, mobil eller måske IP) uden det koster spidsen af en jetjæger? Tænker her at vi ikke har lyst til at investere i et stort og dyrt omstillingsanlæg for at kunne yde den service. |
Overvej Firmafon.dk med flere tilknyttede hovednumre der viderestiller. Jeg er selv glad kunde hos Firmafon