Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på bonusodds.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er gået i krig med at lave min første hjemmeside www.bonusodds.dk . Siden bliver lavet på en Bricksite-platform, med de muligheder og begrænsninger det nu indebærer.

Sidens primære formål er at formidle bonusordninger, spilforslag samt andet relevant information til de besøgende. Indtjeningen skulle gerne komme ind via klik på diverse bannere.

Jeg er midt i processen men kunne godt tænke mig lidt feedback her midtvejs. Positov som negativ feedback er velkomment. Er der nogle der har gode idéer til indholdet på siden eller andre indtjeningsmuligheder er det også særdeles velkomment :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:48

social logoer

mere frem google plus logo det er ligeså vigtigt som facebook efterhånden

titler

de er ens hele siden igennem lav alle unikke titler og husk google viser nu op til 70 tegn.

overskrifter

der er lidt h1 på siden dog sæt gerne 1 eller 2 ord mere i overskriften og husk under overskrifter h2 h3 der deler emmes side op i under emmer derved lettere at overskue siden .

billeder

giv alle billeder titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning

kontakt siden

vis er firma ville jeg skrive et cvr nummer på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:14

Ok side.. Dog synes jeg forsiden er ret tam..

Måske overvej at få lavet logo? Kontakt info i bunden?

Håber det kan bruges :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 00:15
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 08:26

Ja, Kristoffer. Fandt denne form i stedet og synes egentlig det er super enkelt at opsætte siden. Og det færdige produkt så bliver ligesågodt ved jeg ikke....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39

kfd:

Ja, Kristoffer. Fandt denne form i stedet og synes egentlig det er super enkelt at opsætte siden. Og det færdige produkt så bliver ligesågodt ved jeg ikke....

Siden ser OK ud! - Men der mangler rettelser hist og pist. Det har de andre kloge Aminoer allerede været inde på :-)

Pas på med at gå på kompromis med kvaliteten! :-)

Ha' en super dag! 

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 20:17

Jeg har lyttet til jeres forslag og har forsøgt at implementere dem efter bedste evne. Tak for jeres feedback i øvrigt ;-)

Er der andre ting i synes der halter vil jeg meget gerne have det lagt på bordet. Det er som sagt min første side, så jeg har ikke helt evnerne til at se de mangler der er.

Idéer til spændende tiltag modtages også med kyshånd. Både til at genere lidt indtjening til siden, men også ting der besøgsmæssigt kan få folk forbi siden.....

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 23:34

Synes din side er pæn nok ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)