Hej. |
Beklager de to indlæg - Iphone fucker op :)
Hej. |
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Beklager de to indlæg - Iphone fucker op :) |
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Hej Mads Det er altid bedst og få indgående links fra det land som du ønsker at sælge i, det giver bedre rent SEO. Helt som herhjemme hvis man ønsker gode link der peger på sin side, så skal det helst være danske link/ .dk domæner God aften |
Det er selvfølgelig at foretrække at du har shoppen på de sprog også. Og så have links fra eksterne sider til de sprog, som der allerede er nævnt. |
|
Hej Frank, Jeg er ikke så meget inde i det tekniske sporg der, men oversat til et forståeligt sprog... Betyder det så at det godt kan betale sig har have en version af sin webshop både på dansk, norsk, svensk og finsk, hvis man bedre vil blive set der rent SEO mæssigt? Mvh Søren |
Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.
Hej Søren, Ja, hvis du gerne vil være synlig i et andet land, så skal du i hvert fald begynde med at have en version af websitet på det pågældende lands sprog. Helt optimalt på et domæne, der matcher landets, altså et .se-domæne til Sverige. (I praksis kan det dog blive noget sværere at håndtere så mange forskellige domæner - alt efter CMS/webshop, så man kan være nødt til at bruge undermapper i stedet). |
MÅ jeg hoppe ind med et tillægssppørgsmål? Vi har en magentoshop, der tillader både shop-in-shop og flere sprog. Shoppen er på dansk, men skal også lanceres i Sverige. Vi køber et svensk domæne til at pege på den svenske shop, og oversætter selvfølgelig alt indhold. Er dette godt nok, eller er det bedre med en helt ny webshop hvor det hele er på svensk? Kan Google godt skelne ordentligt mellem det danske sprog der er optimeret til salg i Danmark og det svenske sprog til den version der er optimeret til Sverige? Hilsen morten |
hvis jeres svenske indhold kommer til at ligge på .se-domænet og det danske på .dk, så lyder det helt rigtigt. Selvom Magentos default-håndtering af flere sprog er katastrofal, så har jeg set installationer, hvor det fungerer fint på flere domæner. Det kan altså lade sig gøre, hvis man ved hvordan. Og så er det jo fikst at kunne styre alt fra en backend. |
Noget der også er vigtigt at påpege, er at Google kigger på serverens placering. Hvis din side så fysisk ligger i Sverige, kommer den til at ranke højre på svenske søgninger. Det er måske en besværlig løsning at administrer, men hvis du har muligheden burde du overveje det. |