Hej! Jeg er en ung pige som har/får MANGE gode og REALISTISKE idéer. Det er både indefor et godt koncept til at starte en virksomhed også produktmæssigt - ny idé eller bare på en anden måde. Jeg undersøger også tingene og søger hele tiden ny viden. Jeg vil (arbejder på det) gerne starte virksomheder. Og idéerne er rigtig gode - det vil helt sikkert have en god omsætning ! Men mit ENESTE problem eller det eneste der står i vejen er det økonomiske - PENGE! Jeg er meget villig til at snakke med en der kunne være interesseret og samarbejde og få en virksomhed ud af det! Jeg er meget seriøs, moden og realistisk, bare for at understrege det igen. Ser frem! |
Jeg må undskylde, men den post der udtrykker på inden måde modenhed eller seriøsitet.. Du siger i bund og grund bare - jeg har en god ide, giv mig nogen penge!
Du er nødsaget til, hvis du vil tiltrække nogen pengestærke mennesker - at udarbejde en forretningsplan, med potentiale, konceptbeskrivelse, marked og alle de ting som er nødvendige. Det er også nødvendigt, at du får opstillet et realistisk budget!
Når du har fået gjort dette, så kan du skrive ud til mennesker som kunne have interesse i en investering og du kan sende dem dit materiale, efter du har fået lavet en NDA med dem.
Held og lykke med alle dine gode ideer!