Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HDam,

Det er bare iorden, du må meget gerne sende mig en PM når du er klar så, vil mere end gerne hjælpe. :-)

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:33

Ja tror også det er den rigtige måde, at starte op på.

Jeg ved heller ikke hvor meget salg der vil komme, men indenfor den branche er vores priser nogen af de bedste. Men kunderne køber normalt ikke på den måde, så det er noget nyt i DK, både for mig og kunderne

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 09:36

Vi brugte en ung efterskole iværksætter til at lave b2b delen på vores side. Det var til billige penge og virkelig en god løsning. www.norly.dk

Send en PM så får du lige hans kontaktoplysninger.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:10

Boysen:

I min egen webshop med sikkerhedsskilte, giver jeg virksomhederne kredit, og det er slet ikke muligt at bestille med det samme. Men det skyldes også at mange af dem der handler hos mig, er større virksomheder, og "ham" der handler, er fx. sikkerhedsrepræsentant, og har ikke mulighed for at betale. 

Hej Boysen

Når du giver kredit har du selvfølgeligt risikoen for, at du skal slås for at få dine penge, eller at de slet ikke betaler. Kan du sige noget om hvor stort det problem er?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:18

Hej Morten, det kan du tro jeg vil.

Jeg sælger sikkerhedsskilte i alverdens størrelser, materialer og farver. Faktum er at det er et, for de fleste, dødkedelige produkt, som ikke kan videresælges eller udnyttes. Gennemsnitsordren ligger omkring en plov, så beløbene er ikke voldsom store. 

Jeg har tidligere solgt tyverialarmer, røgalarmer, brandslukkere og meget andet indenfor sikkerhed, og her havde jeg kreditkort i shoppen, men også mulighed for faktura. Her oplevede jeg flere gange at blive snydt af de virksomheder der valgte kredit. 

Men i den "nye" shop med det nye sortiment, er jeg ikke blevet snydt en eneste gang, og det er efter cirka 1000 handler.. så det sgu meget godt :)
Men som alle andre, skal jeg rykke mange af mine kunder. Men det bliver gjort på en sober måde, uden rykker rebyr og med pæne ord på vejen, også betaler de.

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 11:30

Tak for dig mange seriøse vedrørende emnet.

Tro jeg vil gøre det sådan at det ikke er en shop hvor betaling finder sted, men når man køber bliver der genereret en ordre.

Efterfølgende vil jeg så selv afgøre om jeg ønsker at levere på kredit eller må be om opfront betaling inden varerne bliver leveret.

I tilfælde af betalings mulighed ved ordre, kunne det også være "gratis levering" ved kontant betaling

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)